شناسهٔ خبر: 33137410 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان:

توزیع بیش از ۱۷۰۰ افطاری ساده توسط هلال احمر گیلان

ولی پور اعلام کرد : در راستای اجرای طرح تهیه ۸ هزار افطاری ساده گرامیداشت ۸ هزار شهید استان تاکنون یک هزار و ۷۳۰ افطاری ساده در سراسر استان تهیه و در اختیار نیازمندان قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

«مهدی ولی پور» به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: در راستای اجرای طرح تهیه 8 هزار افطاری ساده گرامیداشت 8 هزار شهید استان تاکنون یک هزار و 730 افطاری ساده در سراسر استان تهیه و در اختیار نیازمندان قرار گرفته است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان، افزود: این افطاری ها با مشارکت اعضاء، داوطلبان و خیرین جمعیت هلال احمر در شب های ماه مبارک رمضان جهت اطعام نیازمندان، اعضای هلال احمر و مسافران توزیع شد.

وی بیان کرد: تهیه و برپایی این سفره های افطاری با مشارکت 127 تن از اعضاء، داوطلبان و خیرین بود.

 



ولی پور در ادامه همچنین از کمک بیش از 762 میلیون ریالی به نیازمندان توسط هلال احمر گیلان خبر داد و تصریح کرد: با مشارکت خیرین و داوطلبان در راستای اجرای طرح همای رحمت از آغاز  ماه مبارک رمضان تاکنون 464 سبد کالا نیز بین نیازمندان و خانوارهای کم برخوردارتوزیع شد.

وی اظهار کرد: این کمک ها توسط 152 خیر و داوطلب جمع آوری و در قالب سبدهای کالا هر یک به ارزش 120 هزار تومان در اختیار خانوارهای کم برخوردار قرار گرفت.

ولی پور با اشاره به اینکه بیش از دو هزار نفر از این  کمک ها بهره مند شدند، ادامه داد: سبدهای غذایی شامل برنج، حبوبات، ماکارونی، قند و شکر ، خرما و پنیر بود.

نظر شما