شناسهٔ خبر: 33136543 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

حسین رویوران:

معامله قرن بزرگترین خطر برای آرمان فلسطین است

گروه بین‌الملل ـ معاون سیاسی و بین‌الملل جمعیت دفاع از ملت فلسطین، معامله قرن را طرح آمریکا برای حل مسئله فلسطین براساس خواست اسرائیل دانست و گفت: این طرح بزرگترین خطری است که آرمان فلسطین را تهدید می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایکنا، حسین رویوران، کارشناس ارشد مسائل خاورمیانه و معاون سیاسی و بین‌الملل جمعیت دفاع از ملت فلسطین با بیان این مطلب در نشست شورای هماهنگی شهرداری تهران برای روز جهانی قدس گفت: یکی از تقدیرات خداوند که قطعیت دارد، مسئله فلسطین است.
وی با اشاره به این که قرآن این وعده را قطعی می‌داند، گفت:  تقدیر خداوند متعال بر این است که اسرائیل از بین برود و امام خمینی(ره) نیز یقین داشت که اسرائیل نابود می‌شود.

حسین رویوران به انتشار کتابی با عنوان «نابودی اسرائیل» در سرزمین‌های اشغالی فلسطین اشاره کرد و گفت: در این کتاب آمده که براساس یک وعده در تورات، اسرائیل در سال 2022 میلادی نابود می‌شود که استدلال آن‌ها به گذشت 40 سال از جنایت قتل و عام «صبرا و شتیلا» است.این کارشناس ارشد مسائل خاورمیانه گفت: براساس وعده الهی، پیروزی فلسطین با اعجاز صورت نمی‌گیرد، بلکه این مسئله با اعجاز بشری محقق می‌شود.
رویوران به شکل‌گیری جنبش‌های اسلام‌گرای حماس و جهاد اسلامی پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: ترامپ اعلام کرده که طی چند هفته آینده معامله قرن را طرح می‌کند که این مسئله خطری بزرگ برای آرمان فلسطین است.
وی افزود: معامله قرن طرح آمریکا برای حل مسئله فلسطین براساس خواست اسرائیل است، چرا که این طرح کرانه باختری را هدف قرار داده و کنفرانس اقتصادی منامه نیز اقدامی در جهت جمع‌آوری پول برای حل مسئله فلسطین به خواست رژیم صهیونیستی است.
رویوران در پایان گفت: 20 برنامه مستند درباره مسئله فلسطین در جمعیت دفاع از ملت فلسطین ضبط شده که قرار است در روزهای آینده پخش شود.
مجید صفاتاج، نویسنده و پژوهشگر و گردآورنده دانشنامه بزرگ فلسطین نیز ضمن سخنانی در این نشست به غفلت از شبکه‌های مجازی درباره موضوع فلسطین اشاره کرد و گفت: ما چندین کلیپ با موضوع راهبرد امام خمینی(ره) که «اگر هر مسلمان یک سطل آب بریزد، اسرائیل را سیل می‌برد» آماده کرده‌ایم که قابلیت پخش در صدا و سیما را دارد.
یادآوری می‌شود، نشست شورای هماهنگی شهرداری تهران جهت برپایی باشکوه روز جهانی قدس بعدازظهر امروز(پنجم خردادماه) در ساختمان شهرداری تهران و با هدف تبیین برنامه‌های مراکز و بخش‌های مختلف شهرداری برای این روز برگزار شد.
انتهای پیام

نظر شما