شناسهٔ خبر: 33136501 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ترافیک نیمه سنگین در آزادراه تهران ـ ساوه و محور تهران به شهریار

رئیس پلیس‌راه غرب استان تهران با اشاره به ترافیک نیمه سنگین در آزادراه تهران ـ ساوه و محور تهران به شهریار گفت: رانندگان محترم با توجه به افزایش سرعت باد، کاهش میزان دید افقی و بارش باران دقت کامل را در تمامی جاده‌ها و محورهای غرب استان لحاظ کنند.

صاحب‌خبر -

سرهنگ قباد قیطاسی رئیس پلیس‌راه ویژه غرب استان تهران‌ در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص وضعیت ترافیک محورهای مواصلاتی غرب استان تهران اظهار داشت: هم‌اکنون در آزادراه تهران به ساوه شمال به جنوب و محور تهران به شهریار شاهد ترافیک نیمه سنگین هستیم و تردد انواع وسایل نقلیه به‌صورت پرحجم و روان در جریان است.

وی گفت: در آزادراه تهران ـ قم شاهد ترافیک روان هستیم و در سایر محورهای مواصلاتی غرب تهران نیز عبور و مرور وسایل نقلیه روان و عادی است.

رئیس پلیس‌راه غرب استان تهران با اشاره به  افزایش گردوخاک و وزش باد بیان داشت: در محورهای تهران ـ شهریار و تهران ـ ساوه شاهد گردوخاک شدید هستیم و با توجه به بارش باران لغزندگی سطح معابر در آزادراه تهران ـ ساوه وجود دارد.

قیاسی افزود: در محورهای مختلف مواصلاتی ازجمله تهران ـ شهریار و تهران ـ قم غرب تهران با وزش باد و گردوخاک شدید روبه‌رو هستیم که با توجه به وضعیت هوا و کاهش سطح دید افقی، رانندگان محترم می‌بایست با دقت هر چه بیشتر در جاده‌ها تردد کنند و فاصله مطمئنه را با خودرو جلویی رعایت کنند.

وی با بیان اینکه مأموران پلیس‌راه ویژه غرب استان تهران با آمادگی صددرصدی و به‌صورت شبانه‌روزی در سطح محورها حاضر هستند، خاطرنشان کرد: رانندگان از عجله و شتاب، سبقت، سرعت و انجام هرگونه حرکات مارپیچ و تخلفات حادثه‌ساز خودداری کنند و رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروی جلویی را همواره در نظر داشته باشند.

انتهای پیام/ش/م/ی30/ر

نظر شما