شناسهٔ خبر: 33136481 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

با وجود درخشش درآخرین بازی زنیت؛

آزمون، آقای گلی روسیه را از دست داد

مسکو - ایرنا - سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم فوتبال زنیت سن پترزبورگ با وجود درخشش در آخرین بازی تیمش در لیگ برتر فوتبال روسیه در سال 2019 و زدن یک گل، نتوانست به آقای گلی روسیه دست پیدا کند.

صاحب‌خبر -

پرونده لیگ برتر فوتبال روسیه در حالی امروز (یکشنبه) با برگزاری هشت بازی همزمان به پایان رسید که زنیت در خانه میزبان کراسنویارک در یک بازی تشریفاتی به دلیل مشخص شدن قهرمانی بود و آزمون توانست نخستین گل تیمش دراین بازی را از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند.

آزمون در این بازی که در شهر سن پترزبورگ و ورزشگاه خانگی زنیت برگزار شد نقش ویژه ای روی گل چهارم تیمش داشت چرا که با پاس گل او تیم زنیت چهار بر یک در پایان پیروز شد.

در مسکو پایتخت تزارها نیز زسکا مسکو پذیرای تیم قعر جدولی کریلیا سویتو بود و در پایان 90 دقیقه 6 بر صفر میزبان خود را شکست داد.

فئودور چالوف رقیب آزمون و مهاجم موفق زسکا که تا هفته 27 لیگ برتر روسیه رقابت سختی با سردار داشت و هر دو با 12 گل در صدر جدول بودند در این بازی دو گل به ثمر رساند تا با 15 گل در برابر سردار 13 گله با اقتدار در صدر جدول گلزنان لیگ برتر روسیه قرار بگیرد.

در پایان لیگ برتر فوتبال روسیه در سال 2019، ویکتور کلاسون از کراسنودار نیز با 12 گل در جایگاه سوم برترین گلزنان قرار گرفت.

در جدول رده بندی نیز، بعد از زنیت سن پترزبورگ که در هفته بیست و ششم مشخص شد قهرمان شده است، لوکوموتیو، کراسنودار و زسکامسکو به ترتیب دوم تا چهارم شدند.

اروپام***1346**شبس**1613

نظر شما