شناسهٔ خبر: 33135930 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

لیگ روسیه؛

گلزنی آزمون درآخرین دیدار زنیت

تهران- ایرنا- تیم زنیت سن پترزبورگ درهفته سی ام و پایانی لیگ روسیه، ینسی کراسنویارسک قعر نشین جدول رده بندی این مسابقات را شکست داد و با ۶۴ امتیاز به کار خود دراین رقابت ها پایان داد.

صاحب‌خبر -

شاگردان «سرگئی سماک» در این دیدار که در ورزشگاه خانگی خود «کرستوفسکی» برگزار شد، از شاگردان «دیمتری آلنیچف» پذیرایی کرده و در پایان این تیم را با نتیجه پیروزی پرگل ۴ بر یک شکست دادند.

«سردارآزمون» در دقیقه ۲۶ از روی نقطه پنالتی نخستین گل تیمش را به ثمر رساند. آزمون با گلزنی در این دیدار تعداد گل های خود را به عدد ۱۳ رساند و در جایگاه دوم جدول رده بندی بهترین گلزنان این لیگ باقی ماند.

«سباستین دریوسیسی» در دقایق ۵۷ و ۷۱ و «الکساندراروخین» در دقیقه ۶۰  نیز دیگر گل های تیم زنیت را درون دروازه حریف جای دادند.

این درحالی است که «دیمیتری توربینسکی» تنها گل تیم میهمان را در دقیقه ۸۴ درون دروازه تیم زنیت جای داد اما با این گل تنها اختلاف این تیم با حریف صدر نشین خود را کاهش داد.

یاران آزمون با پیروزی در این دیدار ۶۴ امتیازی شده و در خانه و مقابل هواداران خودی یک بار دیگر قهرمانی در این مسابقات را  جشن گرفتند.

تیم کراسنویارسک نیز با قبول این شکست و ۲۰ امتیاز اندوخته خود راهی دسته پایین تر این رقابت ها شدند.

پس از زنیت که با ۶۴ امتیاز قهرمان این رقابت ها شد، تیم های لوکوموتیو مسکو و کراسنودار با ۵۶ امتیاز و تنها به دلیل تفاضل گل درجایگاه های بعدی جدول رده بندی این مسابقات ایستادند.

ورزشی **۹۱۴۴**۹۱۲۹

نظر شما