شناسهٔ خبر: 33132237 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دو کلاهبردار فراری در دام پلیس افتادند

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: دو کلاهبردار که در گناوه و بوشهر بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال در زمینه ساخت و ساز مسکن از مردم کلاهبرداری کرده و متواری شده بودند، دستگیر شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سردار خلیل واعظی افزود: در پی اطلاع پلیس، مشخص شد فردی در گناوه با جلب اعتماد بنگاه‌های املاک و متقاضیان خرید مسکن به بهانه مشارکت در ساخت و ساز،  صد میلیارد ریال کلاهبرداری کرده است.

وی بیان کرد: این متهم با ۶۲ شاکی، سال‌ها قبل بدون به‌جا گذاشتن ردی از خود متواری شده بود که پس از ماه‌ها تلاش پلیس، در تهران دستگیر و به شهرستان گناوه منتقل شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر همچنین گفت: در شهر بوشهر نیز فردی در زمینه ساخت و ساز با عده‌ای شریک شده بود و ملک ساخته شده را به نفع خود می‌فروخت.

سردار واعظی عنوان کرد: این متهم نیز مبلغ ۲۰ میلیارد ریال از ۶ نفر کلاهبرداری کرده و در تهران مخفی شده بود که با تلاش کاراگاهان پلیس در تهران دستگیر و به بوشهر منتقل شد.

وی به مردم توصیه کرد هنگام خرید و فروش مسکن از مبادی رسمی استعلام بگیرند و پس از اطمینان نسبت به خرید و فروش اقدام کنند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر از کسانی که دست به ساخت و ساز‌های مشارکتی می‌زنند، خواست بررسی‌های کامل و لازم درباره شریک خود داشته باشند و پیشرفت در ساخت و ساز را به صورت مرحله به مرحله پیگیری کنند و سپس وجه بپردازند.

انتهای پیام/ک

دستگیری دو کلاهبردار ۱۲۰ میلیارد ریالی

نظر شما