شناسهٔ خبر: 33131520 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

دست‌نشان: تا پایان هفته وضعیت همکاری با سپیدرود مشخص می‌شود

سرمربی فصل گذشته سپیدرود رشت با اشاره به اینکه وضعیت سپیدرود مشخص نیست، گفت: تا پایان هفته وضعیت همکاری با سپیدرود مشخص می‌شود.

صاحب‌خبر -

نادر دست‌نشان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به اینکه به حضور در سپیدرود علاقه‌مند است، اظهار کرد: با حضور در دفتر باشگاه سپیدرود و مذاکره با مالک این باشگاه، حسن نیت خود را برای بازگشت به سپیدرود نشان دادم.

وی با بیان اینکه به نظر می‌رسد بیات به وضعیت سپیدرود امیدوار نیست، افزود: مسائل شخصی بنده در درجه دوم اهمیت قرار داشته و با حمایت هواداران سپیدرود در کوتاه‌ترین زمان ممکن، به لیگ برتر صعود می‌کنیم.

سرمربی فصل گذشته سپیدرود رشت با اشاره به طرح دو پلن از سوی مالک باشگاه سپیدرود، بیان کرد: آقای بیات دو پلن برای بنده مطرح کردند که در پلن نخست موردحمایت اسپانسر یا مالک جدیدی قرارگرفته و بودجه باشگاه تأمین شود، این پلن تا پایان روز نهم مشخص می‌شود.

دست‌نشان با اذعان به پلن دوم مطرح‌شده از سوی بیات، گفت: در این پلن به‌زعم بیات، هیچ اتفاقی رخ نمی‌دهد و امکانات مالی مناسبی برای سپیدرود فراهم نمی‌شود، به همین دلیل مدیریت باشگاه اقدام به تشکیل تیمی بومی با سرمربی بومی خواهد کرد تا با حداقل‌ها ادامه فعالیت دهند.

وی با بیان اینکه تا پایان روز نهم خردادماه تکلیف سپیدرود مشخص می‌شود، گفت: طبق نظر آقای بیات، درصورتی‌که سپیدرود دارای اسپانسر مشخصی باشد، باشگاه خواهان ادامه همکاری با بنده بوده و در غیر این صورت نسبت به تشکیل تیمی بومی اقدام می‌کند.

انتهای پیام/3389/

نظر شما