شناسهٔ خبر: 33131456 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

با حضور رئیس بنیاد مسکن کشور؛

اولین واحد مسکونی بازسازی شده در آق قلا افتتاح شد

آق قلا- با حضور رئیس بنیاد مسکن کشور، اولین واحد بازسازی شده در روستای چن سبیلی آق قلا، افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، بعدازظهر یکشنبه، با حضور رئیس بنیاد مسکن کشور، اولین واحد بازسازی شده در روستای چن سبیلی آق قلا، افتتاح شد.

 مدیرکل بنیاد مسکن گلستان در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تاکنون هفت هزار و ۸۰۰ پرونده به بانک معرفی شده و ۷۵۵ قرارداد منعقد شده است.

زمانی نژاد تأکید کرد که بانک ها باید کمک و مساعدت بیشتری کرده و ضمانت ها را روانسازی کنند تا روند بازسازی سریع تر شروع شود.

زمانی نژاد با بیان این که تاکنون ۲۴۳ واحد پی کنی شده و ۵۲ واحد در مرحله فونداسیون است، گفت: ر روستای تازه آباد ۳۵ واحد احداثی و ۵۰ واحد تعمیری داریم که تاکنون در این روستا ۱۳ واحد پی کنی شده و امروز هم بتون ریزی فونداسیون ها انجام می شود و امیدواریم که در اسرع وقت بتوانیم با تلاش مردم هرچه سریعتر این واحدها را برای مردم آماده کنیم.

زمانی نژاد افزود: در شهر صدور پروانه با روستا متفاوت است زیرا در روستا نقشه و نظارت با بنیاد مسکن بوده و نقشه تیپ تهیه شده است.

وی ادامه داد: اما در شهر حتما باید با نظام مهندسی هماهنگ شده و نقشه ها توسط آن ها تهیه و محاسبه شود و بعد از آن در شهرداری پروانه صادر خواهد شد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان اظهار کرد: در شهر آق قلا روز شنبه ۱۰ پروانه صادر شده که امروز هم با حضور مهندس تابش هزار واحد احداثی شهری و روستایی را کلنگ زنی خواهیم کرد.

نظر شما