شناسهٔ خبر: 33131437 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

شهرام گیل‌آبادی از کارتن‌خواب‌ها تا دستفروشان مترو

R1369/P/S4,34/CT1 / R1369/P1439/S4,34/CT1

شهرام گیل‌آبادی پس از اثر جنجالی «یک دقیقه و سیزده ثانیه» با موضوع کارتن‌خواب‌ها، این بار به سراغ زنان دستفروش مترو رفته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فرهنگی تسنیم، شهرام گیل‌آبادی که دو سال پیش نمایش  «یک دقیقه و سیزده ثانیه» نوشته محمد چرمشیر و بهمن عباسپور در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه رفته بود، این بار قصد دارد با همکاری این دو نویسنده «عاشقانه‌های خیابان» را با موضوع دستفروشان زن روی صحنه برد.

الهام پاوه‌نژاد، سیما تیرانداز و ژاله صامتی در نقش دستفروشان مترو در سالن سمندریان روی صحنه می‌روند. این نمایش از بازیگری و اجرای زنده یک خواننده مرد نیز بهره می‌برد که به زودی معرفی می‌شود. در نمایش پیشین گیل‌آبادی یک زن وظیفه آوازخوانی را برعهده داشت.

اثر پیشین آقای گیل‌آبادی به سبب رعایت نکردن برخی ممیزی‌ها با مشکلات قضایی مواجه شده بود. نمایش پیشین آقای گیل‌آبادی در حوزه نقد به سبب آنچه استفاده ابزاری از کارتن‌خوابی عنوان شده بود، مورد انتقاد قرار گرفته شده بود.

روابط عمومی این نمایش اعلام کرده است پیش فروش نمایش «عاشقانه‌های خیابان» از روز 17 خرداد (همزمان با عید سعید فطر) در سایت تیوال آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما