شناسهٔ خبر: 33130973 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

تصادفات جاده‌ای در استان مرکزی ۳۹ درصد کاهش یافت

R41371/P1494/S6,73/CT1

رئیس پلیس راه استان مرکزی گفت: تصادفات فوتی در استان مرکزی ۳۹ درصد کاهش داشته است.

صاحب‌خبر -

سرهنگ ایرج کهریزی در گفتو‌گو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به وضعیت تصادفات جاده‌ای در استان اظهار داشت: 39 درصد تصادفات فوتی کاهش داشته است.

وی با اشاره به طرح‌های پلیس‌راه استان در نیمه خرداد ماه افزود: طرح ویژه ترافیکی به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و طرح تشدید ناوگان عمومی مسافربری در محورهای استان مرکزی داریم که برای اجرای این طرح‌ها هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های مربوطه انجام می‌شود.

رئیس پلیس راه استان مرکزی ادامه داد: در اجرای طرح‌ها از حداکثر توان و ظرفیت موجود برای ارائه خدمات مطلوب به مردم استفاده می‌کنیم.

کهریزی با اشاره به آمار تصادفات جاده‌ای ادامه داد: در طرح خدمات نوروزی 21 درصد و فروردین ‌ماه 39 درصد شاهد کاهش تصادفات جاده‌ای بودیم همچنین در اردیبهشت‌ماه هم تصادفات فوتی کاهش داشته است.

کهریزی بیان کرد: بیشترین تصادفات در آزادراه ساوه -همدان و ساوه -تهران است که بیشترین علت تصادفات هم عدم دقت به جلو که عمدتا خستگی، خواب‌آلودگی و نداشتن سرعت مطمئنه است.

وی تصریح کرد: امیدواریم کاهش تصادفات جاده‌ای در استان ادامه داشته و به صورت جدی این موضوع را بررسی می‌کنیم به همین سبب جلسات هماهنگی با دستگاه‌های مربوطه در این امر به‌ویژه راهداری برای کاهش نقاط حادثه‌خیز تشکیل می‌شود.

انتهای پیام/ ع

نظر شما