شناسهٔ خبر: 33130294 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

چرا سرای ابریشم گل و پیله را به سطح شهر آورد؟

بازدید از بازار سرای ابریشم در بنایی زیبا که با الهام از معماری سنتی ایرانی ساخته شده است، برای هر بیننده‌ای دلنشین و خاطره‌انگیز است

صاحب‌خبر -

»سرای ابریشم» در قلب بازار بزرگ تهران را به جرات می‌توان اولین مرکز فروش مدرن فرش ماشینی و تابلوفرش‌های نفیس دستبافت در کشور دانست. این بازار مدرن در تلاش است قدرت خرید طبقه‌ی پویای جامعه را حفظ کند و از این طریق بر حفظ آرامش و نشاط جامعه موثر باشد.

به ویژه که در جای جای این بازار پیوند هنر زنان توانمند ایرانی با تار و پود رنگین، جلوه‌های درخشان از هنر ایرانی است و بی‌اختیار چشم‌ها را به سوی خود می‌کشد.

افق‌های جدید سرای ابریشم در کنار تحول بنیادین مجتمع تجاریاش، گسترده‌تر کردن طیف مخاطبان این بازارِ مدرن و با اصالت است.

چنانکه نسل جدیدِ اهالی بازار امروز با بهره‌گیری از تجربه پدران خود تحولات عظیمی را در تجارت رقم زده‌اند، سرای ابریشم نیز همگام با علم تجارت پاسخگوی نیازهای امروز بازار فرش و دکوراسیون داخلی است.

تنوع بیشتر محصولات و راه‌اندازی فروش آنلاین در دنیای مجازی حاصل همین نگرش نو به کسب و کاری ریشه‌دار است که دامنه‌ی مشتریان سرای ابریشم را بزرگ‌تر خواهد کرد.

در صنایع دستی و هنر ایرانی حیای شرقی، عشق و صلح ، زیباییهای طبیعت، دوستی با محیط زیست و... موج می‌زند. از این رو سرای ابریشم بنای تجارت خود را بر پایه‌ی توسعه هنر ایرانی قرار داده است و در کنار بافته‌های دستان پر مهر زنان قالیباف ایرانی، حاصل دستِ هنرمند بلورگران، منبت کاران و همه هنرمندان ایرانی را پیش چشم مشتریان عرضه خواهد کرد .

سرای ابریشم با چیدمانی مبتنی بر هنر ایرانی با قیمت مناسب و کیفیت مطلوب، فضای جدیدی در بازار دکوراسیون داخلی ایران ترسیم خواهد کرد و تلاش می‌کند ارائه دهنده‌ی فلسفه‌ی ایرانی و فرهنگ زندگی ایرانی به جهان باشد.

انتخاب‌های متنوع، حس قدرتمندی را در بازدیدکننده متبلور می‌کند و گزیدن بهترین از میان بهترین‌ها چالشیست برای نشان دادن سهم هر کس از ذوق و قریحه.

رهگذران خیابان‌های مرکزی تهران از حدود یک ماه پیش روز خود را با حظ بصری تماشای یک گل زیبا از چشم پروانه‌ای در آستانه‌ی تولد آغاز می‌کنند. گلی در میان پیله که روی بیلبوردهای شهری و برای معرفی بیشتر «سرای ابریشم» نقش بسته است.

در واقع همچنان که پروانه با شکافتن پیله‌اش – انتخاب - در دنیایی جدید می‌گذارد، سرای ابریشم نیز سفر دگردیسی را تجربه کرده است و در دنیایی جدید در پی زیبایی‌های جدید است.

پروانه جلوه، و زن سمبل زیبایی هستند و شعار «انتخاب پروانه زیباست» در کمپین سرای ابریشم تلفیقی از زیبایی و حس انتخاب زنانه را در خود مستتر دارد.

به عبارتی هنر پرواز به سوی بهترین‌ها انتخابیست که پروانه به جای خزیدن به سمت آنها در ادامه‌ی حیاتش برگزیده است.

مرکز تجاری سرای ابریشم اگرچه به عنوان بازار فرش شناخته می‌شود اما وسایل دکور خانه هم بخشی از محصولاتی خواهد بود که در این سرا عرضه خواهد شد.

علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر در مورد این کمپین و همچنین بازار بزرگ سرای ابریشم می‌توانند به آدرس sarayeabrisham.com در اینترنت و یا صفحه اینستاگرام آن به آدرس www.instagram.com/sarayeabrisham مراجعه کنند.

نظر شما