شناسهٔ خبر: 33126145 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

2 ورزشکار کردستانی در اردوی تیم ملی ناشنوایان کشور حضور می یابند

سنندج - ایرنا - دبیر هیات ناشنوایان کردستان گفت: 2 ورزشکار کردستانی در رشته های فوتسال و تکواندو به اردوی تیم ملی دعوت شدند و در اردوی تدارکاتی این تیم ها حضور پیدا می کنند.

صاحب‌خبر -

فرهاد عباس‌جویی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نسیبه شهبازی بانوی تکواندوکار ناشنوای کردستانی از روز 10 تا 13 خرداد در اردوی آماده سازی تیم ملی تکواندی ناشنوایان کشور شرکت می کند.

وی اضافه کرد: این بانوی ورزشکار به منظور آمادگی حضور در رقابت های نهمین دوره بازی های آسیایی ناشنوایان هنگ کنگ 2019 به این اردو دعوت شده است.

عباس‌جویی با بیان اینکه نهمین دوره بازی‌های آسیا و اقیانوسیه ناشنوایان در 12 رشته از 10 تا 21 آبان  98 در هنگ کنگ برگزار می شود، افزود: شهبازی در سال 96 توانست در رقابت های المپیک ناشنوایان ترکیه اولین طلای تکواندو بانوان ناشنوایان ایران را کسب کند.

وی با اشاره به اینکه متین دولتی دیگر ورزشکاری است که به اردوی تیم ملی ناشنوایان کشور دعوت شده است، اظهار داشت:  وی از پنج تا 10 خرداد در اردوی تیم ملی شرکت می کند تا برای حضور در چهارمین دوره مسابقات قهرمانی جهان فوتسال 2019 در سوئیس آماده شود.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته نیز یک ورزشکار به اردوی تیم ملی دعوت شده بود اضافه کرد: پارسال هشت مدال رنگارنگ در مسابقات کشوری کسب کردیم و در رشته تکواندو از نظر تیمی در مسابقات کشوری سوم شدیم.

6108

نظر شما