شناسهٔ خبر: 33119320 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

اسپالتی: دیدار با امپولی برای اینتر حکم فینال را دارد؛ در طول دوران حرفه‌ای خود به یاد ندارم با خیال راحت به هفته آخر رسیده باشم

سرمربی نراتزوری اطمینان دارد که تیمش می تواند فصل را با سهمیه لیگ قهرمانان اروپا به پایان برساند.

صاحب‌خبر -

طرفداری- اینتر در هفته سی و هشتم سری آ میزبان امپولی است؛ امپولی در سه بازی اخیر خود برنده شده و برای بقا در سری آ با فرم خوبی وارد این مسابقه می شود. از سوی دیگر اینتر نمی خواهد در آخرین هفته از جمع 4 تیم بالای جدول خارج شود؛ لوچانو اسپالتی به خوبی می داند برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا باید امپولی را شکست بدهد.

به نقل از کالچو مرکاتو؛ اسپالتی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این دیدار گفت:

مثل فصل گذشته، هفته آخر برای ما بازی مرگ و زندگی است. از آن بازی هایی است که باید با تمام وجود به میدان رفت. در طول دوران مربیگری ام به یاد ندارم در آرامش و با خیال راحت به هفته های پایانی رسیده باشم. وقتی در رم بودم هم اینگونه بود؛ این شرایط برای همه باشگاه های بزرگ پیش می آید. به نظرم اینتر از اتفاقات سال های اخیر تجربه کسب کرده و می داند چطور این شرایط را مدیریت کند. دیدار با امپولی مثل یک بازی تک حذفی و همچون یک دیدار سرنوشت ساز است. برای ما حکم فینال را دارد.

پس از بازی با ناپولی، هواداران حق دارند که ناراحت باشند اما آنها عاشق تیم هستند و من ترجیح می دهم بازی آخرمان در سن سیرو در برابر تماشاگران خودی باشد. در برخی از بازی های مهم دچار اشتباه شدیم اما در بسیاری از بازی ها هم عملکرد بسیار خوبی داشتیم. از بازیکنانم انتظار دارم با تمرکز کامل به دنبال کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا باشند و کاری به نتایج سایر بازی ها نداشته باشند.

امپولی در فرم بسیار خوبی قرار دارد؛ با این حال فقط به رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا و آنچه ما را به این رقابت ها می رساند، فکر می کنیم. باید با خودباوری وارد زمین شویم و با ذهنیتی قوی نتیجه لازم را کسب کنیم. نتایج بسیار مهم است؛ نتایج فراموش نمی شود و مثل خالکوبی رو پوستتان باقی می ماند و تا پایان دوران حرفه ای همراه شماست. هم بازیکنان و هم مربیان تا پایان عمر، نتایج را همراه خود می بینند. شما تا زنده هستید، هرگز نمی توانید از نتایج دوران حرفه ای خود فرار کنید.

برای این دیدار دی فرای و پولیتانو در دسترس هستند؛ ایکاردی و لائوتارو مارتینز هر دو بازیکنانی بسیار خوب و با ذهنیتی قوی هستند که می توانند در چنین بازی های مهمی بازی کنند.

نظر شما