شناسهٔ خبر: 33119269 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

عبدالملکی:

کمیته امداد 146 هزار فرصت شغلی برای مددجویان ایجاد کرد

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی گفت: در سال گذشته موفق شدیم برای 148 هزار مددجوی کمیته امداد شغل ایجاد کنیم.

صاحب‌خبر -

حجت‌الله عبدالملکی در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه گروه اجتماعی خبرگزاری آنا گفت: در سال گذشته موفق شدیم برای 148 هزار مددجوی کمیته امداد شغل ایجاد کنیم.

وی افزود: این آمار بسیار خوبی است زیرا بر اساس برنامه‌ریزی‌ها باید 460 هزار شغل در سال گذشته ایجاد می‌کردیم که از این میزان کمیته امداد یک سوم از آن را ایجاد کرده است. تحریم‌ها و افزایش قیمت دلار، شرایط اقتصادی سختی را برای مردم رقم زد اما این موضوع سبب نشد که ما از فعالیت‌های خود بکاهیم و کمیته امداد با تمام این مشکلات توانست قدم مهمی را در ایجاد اشتغال بردارد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) با تأکید بر اینکه در دو حوزه فعالیت خود را انجام دادیم خاطرنشان کرد: ما در دو جبهه فعالیت می‌کردیم و حفظ مشاغل مددجویان و ایجاد اشتغال جدید به عنوان سرفصل‌های ما به حساب می‌آمد که در این زمینه موفق عمل کردیم.

وی با بیان اینکه طرح‌های اشتغالزایی کمیته امداد 5 هزار و 500 میلیارد تومان عاید خانواده‌ها کرد ادامه داد: نکته اینجاست که ما توانستیم در بدترین شرایط برای محرومترین خانواده‌ها درآمد پایدار ایجاد کنیم که این کار بسیار ارزشمندی است.

عبدالملکی افزود: برگزاری جشن رمضان از دیگر اقداماتی است که برای مددجویان کمیته امداد برگزار می‌شود و در این جشنواره محصولات دست‌ساز آنها ارائه می شود و مردم می‌توانند این اقلام را با قیمت مناسب خریداری کنند و با این کار علاوه بر رونق تولید ملی از این خانواده‌ها نیز حمایت می‌شود.

انتهای پیام/4087/ن

نظر شما