شناسهٔ خبر: 33119250 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تمبر اختصاصی همايش فاتحان نور رونمائی شد

در همایش فاتحان نور که به منظور تجليل از خانواده های معظم شهدا و گرامی داشت حماسه آفرينان فتح خرمشهر برگزار شد، از تمبر این مراسم نیز رونمايی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش  حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در همایش فاتحان نور که به منظور تجلیل از خانواده های معظم شهدا و گرامی داشت حماسه آفرینان فتح خرمشهر برگزار شد، از تمبر این مراسم نیز رونمایی شد. در این همایش مردمی که در جوار بارگاه ملكوتی حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار شد، امیر سرلشكر موسوی فرمانده كل ارتش جمهوری اسلامی ایران، سردار علی فدوی جانشین فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حجت الاسلام عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و امیر سرتیپ محمودی معاون اجرایی ارتش و سایر شخصیت های لشكری و آحاد مردم فهیم و قدرشناس ایران اسلامی حضور داشتند.

تمبر مذکور توسط سرلشكر موسوی ممهور به مهر شرکت ملی پست شد و دیگر حاضران بر حاشیه آن مطالبی به یادگار نوشتند. در این مراسم سرلشكر موسوی فرمانده كل ارتش و سردار فدوی جانشین فرمانده كل سپاه پاسداران درباره شخصیت های شهیدانی چون صیادشیرازی و بروجردی و نیز مسائل روز منطقه به سخنرانی پرداختند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما