شناسهٔ خبر: 33119221 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ادامه گرمای هوا در مازندران

هوای مازندران امروز صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش قابل ملاحظه دما پیش بینی می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از  ساری ، احمد اسدی معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: آسمان مازندران امروز صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش قابل ملاحظه دما و در ارتفاعات با وزش باد گرم و از اواخر شب بتدریج با افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می‌شود.
 
وی افزود: هوای مازندران در این مدت بیشینه دما در مناطق غربی تا ۳۲ و در مناطق مرکزی و شرقی استان تا ۳۷ درجه سلسیوس می‌رسد.
 
معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: آسمان مازندران روز دوشنبه ششم تا جمعه خرداد ماه ۱۰ نیمه ابری تا ابری همراه با ماهش دما، وزش باد گاهی نسبتاً شدید به تناوب رگبار باران و رعد و برق پراکنده پیش بینی می‌شود.
 
اسدی افزود: هوای مازندران فردا به دلیل تقویت جریانات گرم جنوبی شاهد افزایش محسوس دما گاهی با وزش باد در استان خواهیم بود و بیشینه دما در مناطق غربی تا ۳۲ و در مناطق مرکزی و شرقی استان تا ۳۷ درجه سلسیوس خواهد بود.
 
وی گفت: آسمان مازندران روز دوشنبه ششم تا پنج شنبه ۹ خرداد ماه به دلیل شکل گیری جریانات نسبتاً خنک و مرطوب شمالی سطح زمین و عبور متناوب امواج تراز میانی جو، شاهد ناپایداری‌هایی به شکل ابرناکی آسمان همراه با کاهش دما بین ۵ تا ۱۰ درجه رگبار و رعد و برق و وزش باد در استان خواهیم بود.
 
انتهای پیام/ آ
 


پیش بینی هواشناسی مازندران

برچسب‌ها:

نظر شما