شناسهٔ خبر: 33119215 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

قهرمانی طوفان بونجی در مسابقات فوتسال جام روستایی

سومین دوره مسابقات فوتسال جام رمضان در بونجی با قهرمانی طوفان بونجی به پایان رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از جاسک، سومین دوره مسابقات فوتسال جام رمضان در روستای بونجی که با شرکت هشت تیم در دو گروه چهار تیمی زیر نظر هیئت روستایی و بازی‌های بومی محلی در سالن روستای بونجی جام مرحوم عزیزالله لشکری زاده برگزار شده بود با قهرمانی تیم خوب و جوان طوفان بونجی که در بازی فینال توانست 5 بر صفر تیم «موبایل رشیدی» را شکست دهد به پایان رسید.

 در مراسم اهداء جوایز این مسابقات، رادمهر فرماندار جاسک، میرزایی بخشدار مرکزی، محمد رحیمی رئیس شورای بخش مرکزی، عیسی رخ‌سفید رئیس آموزش و پرورش، مرادی رئیس اداره ورزش و جوانان، زارعی رئیس اداره آب فاضلاب روستایی حضور داشتند. 

فرماندار جاسک در این مراسم، از مسؤولین برگزاری این مسابقات تشکر کرد و گفت: برای شادابی و نشاط اجتماعی جوانان روستاها بایستی بیشتر برنامه‌ریزی کنیم.

وی تاکید کرد: روستاهای جاسک نیازمند زیرساخت‌های ورزشی است، کارهای خوبی در ورزش جاسک انجام شده ولی برای رسیدن به شرایط مطلوب فاصله داریم.

 رادمهر تصریح کرد: رئیس اداره ورزش و جوانان خیلی تلاش می‌کند تا ورزش جاسک ارتقاء پیدا کند وظیفه همه مسؤولین است به ورزش و جوانان ورزشکار کمک کنند چون ورزش می‌تواند در سلامتی احاد مردم جامعه نقش مهمی داشته باشد. 

در پایان کاپ و مدال قهرمانی تیم‌ها توسط فرماندار اهداء شد.

گفتنی است، در برگزاری این مسابقات آقایان پندار، پیاپ سرپرستان و مربیات تیم‌های ورزشی زحمات زیادی متحمل شده‌اند.

انتهای پیام/88049

نظر شما