شناسهٔ خبر: 33119191 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

منابع صهیونیستی خبر دادند:

افزایش فشارهای داخلی و خارجی به لیبرمن برای تشکیل کابینه/احتمال برگزاری مجدد انتخابات

رسانه های صهیونیستی از فشارهای آمریکا به لیبرمن برای پیوستن به ائتلاف راستگرایان جهت تشکیل دولت جدید خبر داده و اعلام کردند لیبرمن در آخرین اظهار نظر خود همچنان بر شروط خود تاکید دارد.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا)، یک منبع نزدیک به نتانیاهو اعلام کرد به دلیل پافشاری لیبرمن بر شروط خود و تعلل در ورود به ائتلاف به رهبری حزب لیکود احتمال برگزاری مجدد انتخابات از تشکیل کابینه بیشتر است.

 

این منبع صهیونیست به شبکه 11 تلویزیون اسرائیل اعلام کرد گریزی از برگزاری انتخابات مجدد نیست و تنها راه جایگزین برای وضعیت کنونی انحلال کنست و انتخابات جدید است.

 

 

شبکه تلویزیونی عبری زبان کان نیز اعلام کرد به جهت آنکه قرار است توافق قرن در ماه آینده میلادی رسانه ای شود برخی منابع سیاسی اسرائیلی از فشارهای آمریکا به لیبرمن برای پیوستن به دولت نتانیاهو خبر داده اند تا دولت اسرائیل در آستانه اعلام توافق قرن هر چه سریعتر تشکیل شود.

 

عمیر اوحانا از اعضای کنست اسرائیل نیز از لیبرمن خواست برای تشکیل کابینه جدید از مطالبات خود عقب نشینی کند.

 

شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از وی اعلام کرد: هم اکنون زمان آن فرارسیده که لیبرمن برای تشکیل کابینه جدید از خواسته های خود دست بردارد.

 

 

اوحانا افزود: اگر لیبرمن تشکیل دولت جدید راستگرا را ناکام بگذارد دست به فریبکاری زده است و امیداوارم چنین چیزی اتفاق نیافتد و لیبرمن اقدامی عقلانی انجام دهد.

 

از سوی دیگر روزنامه معاریو اعلام کرد لیبرمن در پیامی به عنوان هشدار نهایی به نتانیاهو گفته است: اگر خواسته های ما در مورد قانون سربازی مد نظر قرار نگیرد به سوی برگزاری انتخابات مجدد خواهیم رفت.

 

وی افزود: پیش از انتخابات و در زمان تبلیغات انتخاباتی و پس از آن کاملاً توضیح دادیم که از مواضع خود عقب نشینی نمی کنیم و باید دولتی راستگرا به معنای واقعی تشکیل شود و نه یک دولت افراط گرا.

 

انتهای پیام/ح.ع/

نظر شما