شناسهٔ خبر: 33117143 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

قدوس: فصل آینده با آمیان عملکرد بهتری خواهم داشت/فصل سختی داشتیم و به هدفمان رسیدیم

بازیکن ایرانی آمیان در گفت‌و‌گویی عنوان کرد که فصل آینده هم در این تیم خواهد ماند و امیدوار است عملکرد بهتری داشته باشد.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

قدوس: فصل آینده با آمیان عملکرد بهتری خواهم داشت/فصل سختی داشتیم و به هدفمان رسیدیمشب گذشته تیم فوتبال آمیان با گل پیروزی بخش سامان قدوس موفق شد در دیدار مقابل گنگام به پیروزی برسد و از سقوط به دسته دوم رهایی یافت.

پس از این بازی سامان قدوس در گفت‌وگویی با سایت فرانسوی le11amienois اظهار داشت: از فشار زیادی که در تیم وجود داشت رهایی یافتیم، مانند کسی که وزنه سنگینی از روی دوشش برداشته شده هستم. ما فصل سختی را در این فصل داشتیم و خوشحالم که به هدفمان رسیدیم و در لیگ باقی ماندیم. این موضوع برای ما بسیار مهم است.

وی ادامه داد: ما باید به آینده نکاه کنیم زیرا فصل دشواری در انتظار ما خواهد بود و باید عملکردمان را بهبود دهیم و در انتظار فصل آینده خواهیم بود. ما یک تیم فوق العاده‌ای داشتیم و اغلب بازیکنان در کنار هم مثل خانواده‌ام بودیم.

قدوس درباره اینکه آیا فصل آینده در آمیان باقی می‌ماند، گفت: می‌خواهم فصل آینده هم در آمیان حضور داشته باشم، از عملکردم در فصل جاری راضی نیستم البته چندان هم بد نبوده است، می‌خواهم در فصل آینده و در رقابت‌های لوشامپیونه عملکرد بسیار بهتری داشته باشم. 

قوس خاطرنشان کرد: در این فصل 4 گل زدم و 4 پاس گل هم ساختم اما عملکرد من می‌تواند بهتر باشد و در فصل آینده به دنبال آن خواهم بود.

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما