شناسهٔ خبر: 33117082 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

فردا هوای تهران «پس» است، شهروندان مراقب باشند

باشگاه خبرنگاران نوشت: سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری تهران از ادامه فعالیت سامانه طوفان در استان تهران طی روزهای آینده خبر داد.

صاحب‌خبر -

منصور درجاتی سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری تهران با اشاره به این که فردا یک شنبه طوفان شدیدتری نسبت به امروز در تهران به وقوع می‌پیوندد، اظهار کرد: طوفانی امروز که در تهران شاهد آن بودیم به صورت یک مرتبه ایجاد شده بود و در سامانه تصاویر ماهواره‌ای این طوفان دیده نشده بود.

وی افزود: بازی زمانی طوفان امروز به صورت در ساعت بوده و سرعت آن نیز بالای ۶۰ کیلومتر بود، فردا نیز وقوع چنین طوفانی را شاهد خواهیم بود، اما شدت بارش‌ها در شمال و شمال شرق تهران بیشتر می‌شود.

درجاتی گفت: وقوع طوفان امروز را با صدور اطلاعیه‌ای و اعلام دستورات و نکات ایمنی به کل استان گوشزد کرده بودیم.

وی ادامه داد:از شهروندان درخواست می‌کنیم که در زمان وقوع حوادثی همچون طوفان از اتراق کنار روددره ها، مسیل‌ها و کانال‌ها خودداری کنند.

سرپرست مدیریت بحران استان تهران تصریح کرد: خوشبختانه در طوفان امروز شاهد تلفات جانی و مالی نبودیم و تنها چند شاخه درخت آن هم به دلیل شدت زیاد طوفان شکسته شده.

وی افزود: وقوع طوفان‌های بهاره هر سال تا دهه سوم خرداد ماه ادامه دارد و امسال نیز مانند سال‌های گذشته ما شاهد وقوع همچون طوفان‌های خواهیم بود.

64231

نظر شما