شناسهٔ خبر: 33116753 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

کولاکوویچ: هفته اول لیگ ملت‌ها برایمان سخت است/انتظار داریم در جمع 6 تیم پایانی باشیم

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: به دلیل نداشتن بازی تدارکاتی هفته اول لیگ ملت‌های والیبال برایمان سخت خواهد بود.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش خبرگزاری فارس، ایگور کولاکوویچ در حاشیه تمرین امروز تیم ملی والیبال ایران درمورد آخرین شرایط ملی‌پوشان پیش از اعزام به چین برای حضور در هفته اول رقابت‌های لیگ ملت‌ها اظهار داشت: ابتدا از خبرنگاران و‌ مسئولان تشکر می‌کنم. تمرین امروز را کمی دیرتر شروع کردیم چون جلسه ای با داوری داشتیم که جلسه خوبی هم بود.

وی در مورد مسابقات هفته اول لیگ ملت‌ها خاطرنشان کرد: هفته اول قطعا سخت خواهد بود، چون تمرینات خوبی داشتیم اما بازی تدارکاتی نداشتیم. سایر تیم ها بازی دوستانه داشتند و در این شرایط همه چیز واضح است و هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. ما برای پیروزی می‌جنگیم و امیدوارم موفق باشیم.

سرمربی تیم ملی والیبال عنوان کرد: بازیکنان ما آماده هستند. شرایط را بررسی می‌کنیم و بازی به بازی جلو می‌رویم. دنبال این بودیم ترکیبی از بازیکنان باتجربه و مستعد را کنار هم داشته باشیم. امیدوارم هواداران ما را حمایت کنند و تیم ملی را تنها نگذارند. دو هفته شرایط خوبی در ایران داریم و باید از فرصت استفاده کنیم.

کولاکوویچ در خصوص شانس ایران برای رسیدن به فینال مسابقات گفت: تمام تیم‌ها انتظار دارند در جمع شش تیم نهایی باشند و ما هم این انتظار را از خودمان داریم. با شرایطی که ما داشتیم می توانیم انتظار داشته باشیم به جمع شش تیم نهایی برویم. ما در هفته های اول شروع خوبی نداشتیم اما اگر بتوانیم این بار طلسم شکنی می‌کنیم.

وی در خصوص صحبت های داوری مبنی بر اینکه درخواستی برای بازی های تدارکاتی از سوی کادر فنی نداشت، تصریح کرد: دعوتنامه های زیادی ارسال کردیم، اما هیچ تیمی درخواست ما را قبول نکرد. به همین دلیل بازی دوستانه نداشتیم. فدراسیون آماده حمایت بود.

وی در خصوص اینکه ایران میانگین سنی ٢۵ سال داشت؛ اما در ترکیب ١۵ نفره اثر چندانی از جوانان نیست، گفت: در لیست اولیه ٢۵ بازیکن معرفی کردیم و روی همه آنها حساب باز کرده‌ایم. مسابقات نوجوانان و جوانان هم داریم و باید به آنها هم احترام بگذاریم. برای مثال توخته شایستگی این را نداشت که حالا در اختیار تیم بزرگسالان باشد و باید از تیم های جوانان ادامه دهد. سال گذشته یلی و کریمی هم آمدند و برگشتند، اما امسال از حضور آنها اضافه می کنیم. هدف اول ما رفتن به المپیک است. برای جوان‌گرایی باید از حالا استارت بزنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، کاروان ایران یکشنبه شب تهران را ترک خواهد کرد و در اولین دیدار خود، روز جمعه مقابل تیم ملی ایتالیا به میدان خواهد رفت. مسابقات هفته دوم از تاریخ 17 خردادماه و در کشور ژاپن برگزار می‌شود.

* برنامه بازی‌های ایران در هفته اول لیگ ملت‌ها به شرح زیر است:

ایران - ایتالیا (جمعه 10 خرداد، ساعت 12:30 )

ایران - چین (شنبه 11 خرداد، ساعت 16:30)

ایران - آلمان (یکشنبه 12 خرداد، ساعت 12:30

لینک کوتاه کپی لینک

برچسب‌ها:

نظر شما