شناسهٔ خبر: 33115544 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پلیس امانت دار کرمانشاه 170 میلیون ریال را به صاحبش بازگرداند

کرمانشاه- ایرنا- رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: پلیس امانت دار فتای کرمانشاه کارت بانکی پیدا شده در دستگاه عابر بانک که حاوی حدود ۱۷۰ میلیون ریال وجه بود را به صاحبش بازگرداند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «علی نظری» روز شنبه اظهار داشت: صبح امروز ستوانیکم «محسن عزیزی» که در پلیس فتا مشغول به کار است به عابربانک قوامین جنب کلانتری ۱۲ مراجعه می کند.

وی ادامه داد: ستوانیکم عزیزی در حالی که قصد انجام عملیات بانکی در دستگاه خودپرداز را داشته مشاهده می کند یک عدد کارت عابر بانک به صورت فعال در داخل دستگاه رها شده به گونه ای که امکان انجام هرگونه کاری نظیر برداشت وجه، تغییر رمز اول و دوم وجود دارد.

سرهنگ نظری یادآوری کرد: این مامور پلیس با رعایت اصل امانت داری و با عزت نفس ابتدا کارت بانکی را از دستگاه خارج و پس از هماهنگی با رئیس شعبه بانک قوامین شماره تماس صاحب کارت که یک خانم بوده را اخذ و آن را در مرکز پلیس فتا به وی تحویل می دهد.

رئیس بازرسی پلیس استان کرمانشاه افزود: طبق اعلام بانک قوامین، موجودی کارت یافت شده توسط مامور پلیس فتا حدود ۱۷۰ میلیون ریال بوده است.

وی با قدردانی از اقدام شایسته ستوانیکم عزیزی گفت: چنین نیروهایی آبروی پلیس هستند که با اقدام مثبت خود فرهنگ امانت داری را در جامعه ترویج و نام نیکی از خود و نیروی انتظامی در نزد مردم به جا می گذارند.

۷۴۵۸/‏۸۰۶۶

نظر شما