شناسهٔ خبر: 33115529 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

کشف کلاهبرداری ۳۰۰ میلیارد ریالی در گلستان

فرمانده انتظامی گلستان گفت: روزهای گذشته در پی شکایت شهروندان از فردی با هویت معلوم با موضوع کلاهبرداری و فریب آنها، تیمی ویژه از پلیس آگاهی استان رسیدگی به پرونده را برعهده گرفت و موفق به دستگیری متهم شد.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرگزاری برنا؛ سردار علی‌اکبر جاویدان با اشاره به شکایت شهروندان از فردی با هویت معلوم مبنی برکلاهبرداری اظهارداشت: در تحقیقات نخست مشخص شد این فرد با جلب نظر افراد مورد نظر با وعده‌های فریبنده سرمایه‌گذاری و سودهای کلان آنها را برای ضمانت تسهیلات مختلف با مبالغ سنگین متقاعد و با اسناد جعلی اقدام به دریافت تسهیلات می‌‌کرد.

وی خاطرنشان کرد: پس از پرداخت نشدن اقساط وام‌ها و پی بردن بانک به جعلی بودن اسناد وام‌ گیرنده، بانک اقدام به مسدود کردن حساب ضامن‌ها و تشکیل پرونده قضایی کرد و موضوع از طریق پلیس آگاهی نیز مورد رسیدگی قرار گرفت.

جاویدان گفت: پس از مدت‌ها اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، کارآگاهان متهم را شناسایی کرده و با هماهنگی مرجع قضایی زمانی که متهم برای امورات شخصی به شهرستان بندرگز رفته بود در یک عملیات پلیسی وی را دستگیر کردند.

وی افزود: متهم در ابتدا منکر بزه انتسابی بود اما پس از مشاهده مستندات پلیس به جرم خود اعتراف کرد که تاکنون به 300 میلیارد ریال کلاهبرداری از 30 نفر اعتراف کرده است.

 

نظر شما