شناسهٔ خبر: 33114169 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

سردار حق‌بین:

آمریکا به دنبال چپاول سرمایه دنیای عرب و آسیای خاورمیانه است

فرمانده لشکر عملیاتی 16 قدس استان گیلان گفت: آمریکا در بازه زمانی 20 ساله سعی دارد سرمایه‌های دنیای عرب و آسیای خاورمیانه را چپاول کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از رشت، سردار محمدعلی حق‌بین عصر امروز در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت گفت: انقلاب اسلامی امروز نتیجه جانفشانی‌ها و فداکاری‌های رزمندگانی است که تا پای جان بر روی آرمان‌های مقدس خود ایستاده‌ و پافشاری کردند.

وی اضافه کرد: دشمن برای تضعیف جمهوری اسلامی ایران نقشه‌های بسیار شوم و پلیدی کشیده و نتوانسته به اهداف شیطانی خود نائل شود و اکنون نیز آخرین نقشه خود که تحمیل‌کردن فشار اقتصادی بر ایران است را پیاده می‌کند که استقامت مردم ایران بار دیگر معادلات آنها را به هم زده و مانع پیروزی دشمنان شد.

فرمانده لشکر عملیاتی 16 قدس گیلان با اشاره به طراحی‌های بسیار سخت دشمن که نتیجه آن به‌وجود آمدن داعش بود، افزود: دشمن هیچ‌گاه به یک طرح بسنده نمی‌کند؛ بلکه طرح‌های زیادی را وارد میدان می‌کند.

سردار حق‌بین یادآور شد: اکنون آمریکا وارد جنگ نرم شده است و هدف‌شان این است که در یک بازه زمانی 20 ساله که 6 تا 7 سال از آن گذشته سرمایه‌های دنیای عرب و آسیای خاورمیانه را چپاول کند.

وی با بیان اینکه آمریکا حتی اگر 50 ناوگان جنگی نیز در خلیج فارس داشته باشد، کاری از پیش نخواهد برد، تشریح کرد: آمریکا هیچ‌گاه با ما جنگ نظامی نخواهد کرد؛ چراکه این به ضرر آنهاست؛ بلکه جنگ آمریکا بر علیه ایران اقتصادی است؛ به‌همین دلیل وظیفه ما و شما استادان پرورش دانشجویان در راستای تولید علم، اقتصاد و قدرت در خاورمیانه و دنیا است که اگر تولید علم و اقتصاد اتفاق بیفتد در نتیجه به تولید قدرت پرداخته‌ایم و اینجاست که باید از تمام منابع ملی کشورمان دفاع کنیم؛ چراکه ما مدیون خون پاک شهدا هستیم.

انتهای پیام/4078/

نظر شما