شناسهٔ خبر: 33114138 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

برگزاری نشست بصیرتی کارکنان سپاه در اشنویه

نشست بصیرتی کارکنان سپاه در اشنویه با حضور مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه حمزه سیدالشهداء برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از اشنویه، نشست بصیرتی کارکنان سپاه در اشنویه با حضور مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه حمزه سیدالشهداء و کارکنان سپاه این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام حسنلو با تاکید بر ضرورت تقوا، پرهیزگاری و خداترسی در زندگی بشری، نتیجه آن را سعادت دنیوی و اخروی دانست و گفت: انسان پرهیزگار در همه حالت ها و شرایط گوناگون زندگی، خود را در محضر پروردگار متعال می بیند و خدا را شاهد و ناظر اعمال و رفتار خود می داند.

وی افزود: ایمان به خداوند در اعماق جان چنین فردی ریشه دوانیده و رشته حضور الهی در زندگی این فرد هیچ گاه گسسته نمی شود و نتیجه و ثمره آن سعادت در هر دو جهان می ‌شود.

حسنلو در ادامه به هوشیاری رزمندگان در حفظ امنیت کشور اشاره کرد و گفت: رزمندگان جان بر کف و سلحشور ایران اسلامی همواره با هوشیاری و بصیرت خود، حافظ امنیت و عزت ایران عزیز و آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند و همه توطئه‌های دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب را نقش بر آب کرده ‌اند.

در پایان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) با اهدای لوح تقدیر، از زحمات سرهنگ پاسدار علی حسینی، فرمانده سپاه اشنویه قدردانی کرد.

انتهای پیام

نظر شما