شناسهٔ خبر: 33114115 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

پروانه مافی عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس:

استیضاح وزیر ورزش‎وجوانان ضرورتی ندارد/ تمرکز نماینده‌ها باید معطوف مسایل اقتصادی باشد

پروانه مافی گفت: بیان برخی از مسائل و مشکلات موجود بر علیه کابینه یک وزیر و مدیران آن از طرف نمایندگان، گلمندی های شخصی و سطحی است و ضرورتی به بیان ندارد، چرا که در حل بسیاری مشکلات معیشتی و اقتصادی ناشی از تحریم ها که یکی از مهمترین مسائل روز کشور است تاثیری نخواهد داشت.

صاحب‌خبر -

«پروانه مافی» عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس درباره طرح استیضاح وزیر ورزش و جوانان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری برنا گفت:  من شرایط فعلی را مناسب استیضاح وزیر ورزش و جوانان نمی‌بینم. 

وی افزود: وزارت ورزش و جوانان، به واسطه مخاطبان بسیاری که در مقابل خود دارد یک وزارت پر حادثه و پر حاشیه است و طبیعی است که مسائل و مشکلات زیادی را بر سر راه خود داشته باشد. 

مافی تصریح کرد: در شرایط جنگ اقتصادی مهمی که در حال حاضر داریم، باید تمرکزمان در عرصه‌های تولید منابعی که به ثروت‌های  داخلی کمک کرده و توسعه دهند و پیش برنده  هستند باشد.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: بیان برخی از مسائل و مشکلات موجود در کابینه یک وزیر و مدیران آن  از طرف نمایندگان، گله مندی های شخصی و سطحی است و ضرورتی به بیان ندارد، چرا که در حل مشکلات معیشتی و اقتصادی ناشی از تحریم ها که یکی از مهمترین مسائل روز کشور است  تاثیری نخواهد داشت. 

مافی در پایان افزود: با توجه به شرایط موجود استیضاح وزیر ورزش و جوانان را به صلاح نمی دانم و برای ایشان و مدیرانشان آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم با قدرت به کار خود ادامه دهند.

 

نظر شما