شناسهٔ خبر: 33114009 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

هواداران فوتبال همدان نگران وضعیت پاس نباشند

همدان- ایرنا- رییس هیات فوتبال همدان گفت: هواداران فوتبال این شهر نگران وضعیت تیم پاس نباشند و دستگاه ورزش و هیات فوتبال استان پیگیر شرایط تیم هستند.

صاحب‌خبر -

عباس صوفی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پاس در فصل آینده مسابقات فوتبال نیز به مراتب بهتر از فصل قبل حضور خواهد یافت و نگرانی بابت وضعیت این تیم وجود ندارد.

وی اضافه کرد: دستگاه ورزش همدان نیز درصدد جذب حامی مالی برای تیم پاس است تا بدون دغدغه بتوانیم فصل خوبی را پشت سربگذاریم.

صوفی بیان کرد: سال گذشته پاس تحت حمایت همه جانبه مسئولان به ویژه سیدسعید شاهرخی استاندار و حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی قرار داشت و امسال نیز به دنبال فراهم کردن شرایط مناسب برای این تیم هستیم.

رییس هیات فوتبال همدان خاطرنشان کرد: به هر حال باید زمینه های لازم برای حضور مطلوب پاس در فوتبال کشور به لحاظ مالی فراهم شود و جذب حامی مالی در اولویت قرار دارد.

صوفی افزود: پاس در فصل قبل با وجود اینکه با تأخیر زیاد برای آماده سازی و حضور در مسابقات اقدام کرد اما نتایج خوبی کسب کرد و برازنده صعود بود.

وی اضافه کرد: با این حال امسال نیز می‌توان با حفظ استخوانبندی اصلی تیم، برای فصل آینده حضوری موفق در مسابقات داشت.

وی گفت: استان همدان چهار نماینده در لیگ‌های فوتبال بزرگسالان کشور دارد که امیدواریم امسال فصل موفقی را پشت سرقرار دهند.

تیم پاس در فصل قبل لیگ دسته دوم فوتبال کشور موفق به صعود نشد و در جایگاه سوم جدول رده بندی گروه ب این مسابقات قرار گرفت.

۷۵۲۰/‏۲۰۸۷

نظر شما