شناسهٔ خبر: 33113956 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تخصیص ۲۳ میلیارد تومان اعتبار برای معادن اصفهان

استاندار اصفهان گفت: ۲۳ میلیارد تومان اعتبار برای حمایت از معدن‌داران استان اصفهان اختصاص یافته که پیگیر تحقق این امر هستیم.

صاحب‌خبر -

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عباس رضایی استاندار اصفهان در جلسه شورای معادن استان اظهار کرد: معدن کاران افراد شریفی هستند که رزق و روزی خود را از دل سنگ به دست می‌آورد که این امر، کار خطیر و بسیار ارزنده‌ای است.

وی با اشاره به اثرات مخرب سیل، ادامه داد: قرار شد تا تعدادی از خانه‌های آسیب دیده از سیل اخیر در پل دختر توسط فعالان صنعت معدن استان اصفهان بازسازی شود.

استاندار اصفهان تاکید کرد: روند توسعه روندی تک بعدی نیست بلکه برای گسترش آن باید تمامی جوانب اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و. را در نظر گرفت، البته حفظ محیط زیست نیز در این خصوص ضروری به نظر می‌رسد چراکه معادن در برخی موارد آلودگی‌های زیست محیطی ایجاد می‌کنند که باید به خوبی آن‌ها را دفع و مدیریت کرد.

وی افزود: امروزه آن طور که باید از فناوری‌های نوین در معادن کشور استفاده نمی‌شود، اما اصفهان می‌تواند در این امر پیشتاز و پیشقدم شده و صنعت معدن استان را با تکنولوژی‌های جدید بروز رسانی کند.

رضایی با بیان اینکه در شرایط اقتصادی امروز به فکر معدن کاران هم هستیم، گفت: ۲۳ میلیارد تومان برای حمایت از این صنعت در نظر گرفته شده که پیگیر پرداخت آن هستیم.

وی خاطر نشان کرد: تحریم ناجوانمردانه استکبار جهانی، فشار‌هایی را بر مردم ایجاد کرده است که باید با همدلی، وفاق و تعامل و استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل ها‌ی استان بتوانیم مشکلات را به حداقل برسانیم.

انتهای پیام/م

 

جلسه شورای معادن استان اصفهان

برچسب‌ها:

نظر شما