شناسهٔ خبر: 33113716 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

روابط عمومی کمیته امداد استان زنجان:

مراسم گرامیداشت سوم خرداد روز مقاومت ، ایثار و پیروزی

سرهنگ بابایی معاون هماهنگ کننده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان: سوم خرداد نقطه عطف دفاع مقدس بود و فتح خرمشهر دروازه فتوحات دوران هشت سال جنگ تحمیلی حماسه مردان با ایمان و دلیر که با اندک امکانات نظامی اما با اراده های آهنین در برابر دشمنان تا دندان مسلح ایستادند و به یاری خداوند متعال توانستند با خون خویش خرمشهر را آزاد نمایند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا در استان زنجان؛ به مناسبت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر مراسم بزرگداشت این  روز با حضور کارکنان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد استان زنجان سرهنگ بابایی معاون هماهنگ کننده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان در جمع کارکنان این نهاد ضمن تبریک ولادت امام حسن مجتبی  (ع) و روز سوم خرداد،روز آزاد سازی خرمشهر و روز مقاومت ، ایثار و پیروزی مردم ایران گفت : سوم خرداد نقطه عطف دفاع مقدس بود و فتح خرمشهر دروازه فتوحات دوران هشت سال جنگ تحمیلی حماسه مردان با ایمان و دلیر که با اندک امکانات نظامی اما با اراده های آهنین در برابر دشمنان تا دندان مسلح ایستادند و به یاری خداوند متعال توانستند با خون خویش خرمشهر را آزاد نمایند.

بابایی افزود : خرمشهر در تاریخ دفاع مقدس بعنوان نماد مقاومت وپیروزی است که علیرغم تحریم های تسلیحاتی دشمنان علیه جمهوری اسلامی  وبا مقاومت وایثارگری های مردان وزنان غیور این سرزمین حاصل شد.

وی به توطئه های فرهنگی واجتماعی دشمن برای از هم پاشیدن بنیان خانواده  در جمهوری اسلامی ایران اشاره کردوگفت: در حال حاضر بیش از 300شبکه اجتماعی وماهواره ای  با تولید برنامه های مخرب بنیان خانواده را هدف قرار دادند. 

وی به  شعارهای مقام معظم رهبری در سالهای  اخیر اشاره کرد وافزود : معظم له چندین سال است که در مورد مسائل اقتصادی وحمایت از تولید داخلی  هشدار میدهند واز جنگ اقتصادی دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران سخن می گویند وراه حل های مقابله با برون رفت مشکلات اقتصادی را گوشزد می کنند که با تکیه برقشر جوان  حرکت جهادی  وتفکر بسیجی  وانقلابی  می توان به مشکلات اقتصادی فائق آمد.

 

 

نظر شما