شناسهٔ خبر: 33112378 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نصر-قدیمی | لینک خبر

استاندار آذربایجان شرقی:

هدف لشکرکشی آمریکا به خلیج فارس ترساندن کشورهای عربی است

نصر: استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به فرمایشات مقام رهبری در خصوص جنگ روانی آمریکا، گفت: لشکر کشی آمریکا به خلیج فارس برای ترساندن کشورهای عربی و فروش سلاح به این کشورهاست.

صاحب‌خبر -

‌به گزارش نصر به نقل از ایرنا، محمدرضا پورمحمدی روز شنبه در همایش فاتحان خرمشهر در تبریز افزود: سناریوی آمریکا ایران هراسی است و به کشورهای عربی این موضوع را تلقین می‌کند که اگر ایران قدرت را در دست داشته باشد، کشورهای عربی را تحت فشار قرار می‌دهد.

وی ادامه داد: در بحث برجام دولت روحانی خوب عمل کرد و نشان داد که منطق جمهوری اسلامی منطق گفت و گو است و آمریکا با عهدشکنی، خود را در انزوا قرار داد و با این کار متهم به پشت پا زدن به قراردادهای بین المللی شد.

پورمحمدی با بیان اینکه اکنون شکل جنگ عوض شده و جنگ امروز نیازمند اراده‌ها، تدابیرو و همفکری است، اظهار کرد: جنگ امروز جنگ اقتصادی است ولی هنوز برخی این را باور ندارند.

وی اضافه کرد: آمریکا با تحریم‌های ظالمانه به دنبال این است تا نارضایتی‌های داخلی را افزایش دهد، می‌خواهد با فشارهای بیرونی مردم را ناراضی کرده و به خیابان‌ها بکشاند.

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی قدرت خود را از مردم می‌گیرد، افزود: همدلی و همفکری مردم همچون سال‌های دفاع مقدس ضرورت جامعه امروز است، باید مردم بیش از پیش پای کار آیند.

وی ادامه داد: متأسفانه برخی در داخل کشور ضربه‌هایی می‌زنند که اساسی‌تر از ضربه های دشمن است و باید با این افراد که اقدام به احتکار مایحتاج مردم می‌کنند به شدت و همچون سال‌های جنگ تحمیلی برخورد کرد.

پورمحمدی افزود: نباید بگذاریم بستر نارضایتی به وجود آید و ضروری است مردم را از همه چیز آگاه کنیم تا تمام اتفاقات را از چشم دولت نبینند.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام برای نیل به اهداف شوم شان تلاش می‌کنند اعتماد اجتماعی را کاهش دهند، گفت: سرمایه اجتماعی مهم‌ترین دارایی یک کشور است و نباید بگذاریم مردم از مسؤولان ناامید شوند و باید با این موضوع مبارزه کرد.

استاندار آذربایجان شرقی افزود: برخی تلاش می‌کنند فقط موضوعات منفی در جامعه مطرح شود، ولی باید ضعف‌ها و موفقیت‌ها همگی برای مردم بیان و مشخص شود با وجود سختی‌ها چه اقدامات مهمی در کشور انجام شده است.

وی اضافه کرد: دشمن همچنین به دنبال شکل دهی فسادهای سازمان یافته در کشور است تا با این کار تمام دستاوردهای نظام را زیر سوال ببرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما