شناسهٔ خبر: 33112353 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

استقلال در آستانه تُهی شدن/ سفر ستاره‌های آبی به مناطق خوش آب و هوا

باشگاه استقلال درگیر انتخاب سرمربی است و مدیران این تیم از مذاکرات دیگر تیم‌ها با بازیکنانشان غافل شده اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، باشگاه استقلال تهران درگیر مذاکره با یک سرمربی خارجی است و برای این انتخاب سه گزینه پیش روی دارد که هر کدام از این سه گزینه حدود ۲ برابر سقف تعیین شده استقلال برای سرمربی دلار می خواهند.

میروسلاو دوکیچ، آنجلو آلیسو و آندره استراماچونی گزینه های تیم فوتبال استقلال برای سرمربیگری هستند مدیران باشگاه با توجه به بودجه فصل آتی حدود ۵۰۰ هزار دلار برای جذب سرمربی تیم کنار گذاشته اند اما قیمت هر کدام از این سرمربیان خارجی رقمی حدود یک میلیون دلار است که با سقف استقلال همخوانی ندارد اما شنیده می شود باشگاه استقلال قرار است با گزینه نهایی خود صحبت کند و برخی از درخواست های وی را در بند هایی از قرارداد به صورت مشروط بگنجانند.

درست زمانی که استقلال سرگرم مذاکره با گزینه های خارجی برای سرمربیگری است برخی بازیکنان استقلال با پیشنهاد های خوبی روبرو شده اند و به نوعی اگر این نقل و انتقالات به وقوع بپیوندد استقلال از بازیکن تُهی می شود و ستاره های استقلال سر از دیگر تیم های داخلی و خارجی در می آورند.

فرشید باقری هافبک استقلال یکی از گزینه هایی است که در بورس بازار نقل و انتقالات قرار دارد و شنیده میشود باشگاه فولاد خوزستان و تیم رقیب هم یک پیشنهاد جدی به او داده است و شاید استقلال یکی از پرتلاش ترین بازیکنان خود را از دست بدهد.

مرتضی تبریزی همانند وریا غفوری ، علی کریمی و سید مهدی رحمتی مورد توجه باشگاه تراکتورسازی تبریز  قرار گرفته اما تبریزی با باشگاه استقلال برای فصل بعد قرارداد و این در حالی است که سه بازیکن دیگر آزاد هستند و می توانند از جمع آبی پوشان جدا شوند.

فرشید اسماعیلی مورد توجه یک تیم قطری قرار دارد و احتمال جدایی او با توجه به بند۲۰۰ هزار دلاری برای جدایی و پیوستن به یک تیم خارجی می تواند انگیزه ای برای جدایی وی از استقلال باشد.

رویه چشمی که تقریبا با تیم الاهلی قطر به توافق رسید و از استقلال جدا می شود.

تمامی موارد فوق در حالی است که باشگاه استقلال در روز های واپسین لیگ برتر فوتبال با فرهاد مجیدی قرار بود که اسکلت اصلی تیم را حفظ کند و برخی از کارشناسان مدعی شدند که تغییرات زیاد باعث ناکامی چندین ساله استقلال در لیگ برتر فوتبال است.

وینفرد شفر و میگوئل کولی نیز این روز ها به دنبال روشن شدن وضعیت قرارداد خود با استقلال هستند و شفر پس از اینکه از حالت تعلیق در آمده حدودی سه ماهی می شود که از باشگاه استقلال دریافتی نداشته است.

کی روش استنلی بازیکن سپاهان هم اگر چه در را ار آبی ها قرار داشت اما این بازیکن گویا به تیم ترکیه ای پیوسته است.

پاتوسی دیگر بازیکن استقلال هم که به صورت قرضی به جمع آبی پوشان آمده بود در حال حاضر مدیران استقلال کار سختی برای تمدید قرارداد او دارند و باید رقم زیادی به این بازیکن و باشگاه کیپ تاون سیتی بدهند که گویا انجام این کار زیاد شدنی نباشد و پاتوسی هم جزء خروجی ها باشد.

بیشتر بخوانید:

خطیر مدارکش را تحویل کمیته اخلاق داد

خداحافظی صیادمنش از استقلال

مذاکرات اولیه باشگاه استقلال با علی کریمی

انتهای پیام/

مربیان یک میلیون دلاری در رادار استقلالی ها

نظر شما