شناسهٔ خبر: 33111875 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

همدان| هوا برای گروه‌های حساس ناسالم است

‌معاون پایش اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان با اشاره به اینکه هوای آلوده امروز نگران‌کننده نیست، گفت: امروز هوای همدان برای گروه‌های حساس ناسالم است. رضا عبداللهی در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح این خبر بیان کرد: بر اساس شاخص کیفیت هوا در همدان کمتر از ۱۱۰ میکرون بوده و فقط برای گروه‌های حساس

صاحب‌خبر - رضا عبداللهی در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح این خبر بیان کرد: بر اساس شاخص کیفیت هوا در همدان کمتر از ۱۱۰ میکرون بوده و فقط برای گروه‌های حساس ناسالم است.
 وی ادامه داد: غبار موجود در هوا تنها در صورتی می‌تواند نگران‌کننده باشد که شاخص آلودگی آن بیش از ۱۵۰ میکرون باشد و این آلودگی تنها در شهرستان همدان است.
 عبداللهی با اشاره به اینکه منشأ این آلودگی داخلی بوده و هنوز منبع آن مشخص نیست، عنوان کرد: این آلودگی به‌قدری نیست که از کشورهای دیگر به ایران وارد شود اما با بررسی نقشه‌های هواشناسی و بادها می‌توان منشأ محلی آن را یافت.
 وی تصریح کرد: این آلودگی موقت بوده و گروه‌های حساس همچون کودکان، سالمندان و بیماران قلبی- عروقی باید تا زمان اتمام آلودگی نکات بهداشتی را رعایت کنند.
 معاون پایش اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان در پایان یادآور شد: با توجه به پایش ایستگاه‌های چهارگانه این آلودگی فقط در همدان بوده و میزان شاخص آلودگی شهرستان‌ها کمتر از ۱۰۰ میکرون است که می‌توان آن را هوایی پاک نامید.

نظر شما