شناسهٔ خبر: 33111854 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بلاتکلیفی خیابان 20متری حسین رضا در ورامین

خبرگزاری صداوسیما

خیابان 20متری امام زاده حسین رضا (ع) ورامین که به نوعی تنها معبر دسترسی به آرامستان این شهر محسوب میشود همچنان در بلاتکلیفی بسرمی برد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صداوسیما:مردم شهر ورامین واطراف که پنج شنبه ها برای زیارت اهل قبور و قرائت فاتحه به این مکان می آیند با مشکلات زیادی ازجمله کم عرض بودن این خیابان مواجه می شوند.
                                                                     
<div id="video-display-embed-code_3544181"><script type="text/JavaScript" src="https://http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2435389/3544181?width=400&height=300"></script></div>

یکی ازهمشهریان گفت: ما در روزهای آخر هفته همیشه با این مشکل روبرو هستیم ،تا جاییکه در بعضی مواقع تا2ساعت در ترافیک این خیابان می مانیم.
یکی ازساکنین این خیابان هم گفت: ما آماده ی توافق با شهرداری هستیم که بتوانیم این خیابان کم عرض را پهن کرده تا علاوه بر خودمان مردم هم با مشکل رفت وآمد مواجه نشوند.
البته یکی از ساکنین هم اینطور مشکل خود را مطرح کرد که قیمت کارشناسی شهرداری بسیار پایین است و ما با این مبلغ نمی توانیم حتی زمین مسکونی خود را تهیه کنیم چه برسد به اینکه بتوانیم آن را بسازیم.
معاون شهرسازی شهرداری ورامین نیز در پاسخ به مشکلات مطرح شده توسط مردم گفت: این خیابان در سالهای دور نیز در طرح تعریض شهرداری بوده است  که با توافق وعقب نشینی مالکین منازل مسکونی واقع دراین خیابان ،طرح به سرعت اجرا می شود.
محمدعلی میرزایی گفت: از تعداد 12 منزل مسکونی در این طرح تعداد4منزل توسط شهرداری تخریب که باقیمانده ی آن منتظر توافق نهایی است که با مساعدت باقی مانده ی ساکنین این منطقه مشکل این خیابان نیز برطرف خواهد شد.
 وی در پایان در پاسخ به یکی از مالکان که قیمت پایین کارشناسی توسط شهرداری رامطرح کرده بود گفت: شهرداری مجری قانون است و کارشناسان هیچ ارتباطی با مجموعه ی شهرداری ندارند و کارشناس رسمی دادگستری هستند که شهرداری قیمت اعلامی از سوی آنها را اجرا خواهدکرد.

نظر شما