شناسهٔ خبر: 33111846 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

حمایت شهرداری از آثاری که به زیست‌پذیری شهر کمک کنند

شهردار اصفهان گفت: شهرداری اصفهان این آمادگی را دارد تا از فعالیت‌های فرهنگی در راستای کمک به زیست‌‌پذیری شهر و ترویج حقوق شهروندی حمایت کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، قدرت‌اله نوروزی عصر روز گذشته در حاشیه بازدید از مراحل ساخت تله فیلم «حاجی بابا» در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: از آن جا که اصفهان شهری فرهنگی است، تمایل داریم تولیدات فرهنگی با حضور هنرمندان اصفهانی افزایش پیدا کند، در مذاکراتی با مدیر کل صدا و سیما طرح تله فیلم حاجی بابا ارائه شد و شهرداری اصفهان با هدف معرفی فرهنگ اصفهان و آشتی میان سنت و مدرنیته برای مشارکت در این کار اعلام آمادگی کرد.

شهردار اصفهان ادامه داد: مشابه این کارها را می‌توان با مساعدت‌های مالی شهرداری اجرا و به جشنواره فیلم کودک و نوجوان که جشنواره‌ای بین‌المللی است و دبیرخانه آن در اصفهان دائمی شده، ارسال کرد، در جشنواره نیز تأکید کردم از هنرمندان اصفهانی بیشتر استفاده شود و با تکیه بر هنرمندان خوب ملی و بین‌المللی بتوانیم ارزش‌های اصیل اسلامی، رفتارهای صلح‌دوستانه و انسانی را در شهر ترویج کنیم.

وی خاطرنشان کرد: یکی از نیازهای امروز ما بازگشت به فرهنگ و هویت اصیل است که به نظر می‌رسد این فیلم چنین نقشی را ایفا و تعاملی بین گذشته و امروز با استفاده از تکنولوژی‌های نوین به نمایش بگذارد.

نوروزی افزود: قرار است این فیلم با گویش و اخلاق اصفهانی ساخته شود و می‌توان انتظار محصول خوبی را داشت و شهرداری اصفهان این آمادگی را دارد تا از فعالیت‌های فرهنگی در راستای کمک به زیست‌‌پذیری شهر و ترویج حقوق شهروندی حمایت کند.

انتهای پیام/63113/ج20/

نظر شما