شناسهٔ خبر: 33111050 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رضاوند: ترجیح می‌دهم به تیمی بروم که فوتبالم در آن بیشتر رشد کند/ ۵۵ درصد پولم را از سایپا گرفته ام

هافبک تیم سایپا تهران گفت: از پنج، ۶ تیم لیگ برتری پیشنهاد دارم، اما جایی می‌روم که فوتبالم در آن بیشتر رشد کند.

صاحب‌خبر -

آرش رضاوند، هافبک تیم فوتبال سایپا تهران در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پیشنهاد‌هایی که پس از اتمام رقابت‌های لیگ برتر از تیم‌های مختلف دریافت کرده است، بیان کرد: من از پنج، ۶ تیم لیگ برتری پیشنهاد دارم اما اکنون در سفر هستم و پس از بازگشت به تهران درباره این پیشنهاد‌ها فکر می‌کنم.

او درباره اینکه مباحثی که درباره پیشنهاد تیم‌های استقلال، پرسپولیس و سپاهان به او مطرح شده است، گفت: ترجیح می‌دهم به تیمی بروم که با بازی کردن در آن فوتبالم رشد کند و شرایط حضور در آن برای من فراهم باشد. این موضوع برای من در اولویت است. طبق صحبتی که با مدیربرنامه هایم انجام دادم، یک تا ۲ پیشنهاد هم از تیم‌های عربی دارم که خودم زیاد راغب نیستم به این تیم‌ها بروم.

رضاوند درباره اینکه آیا جدایی اش از تیم سایپا قطعی شده است، اظهار داشت: به ما گفتند شرایط تیم سایپا در فصل آینده بهتر می‌شود و باید بگویم تاکنون جدایی ام از این تیم هم قطعی نیست. هر چند پس از اتمام فصل دیگر قراردادی با سایپا ندارم.

هافبک طراح تیم سایپا درباره میزان مطالباتش از این باشگاه گفت: ۷۰ درصد مبلغ قرارداد فصل اخیرمان را از سایپا دریافت کرده ایم. البته پاداش‌ها و آپشن‌های قراردادمان را نگرفته ایم که اگر آن‌ها را به میزان دریافتی مان اضافه کنیم، شاید تاکنون باشگاه تنها به ۵۵ درصد تعهدات مالی اش نسبت به بازیکنان عمل کرده باشد. انتظار داریم مدیران باشگاه سایپا به قول خود عمل کرده و این مبالغ را به ما پرداخت کنند.

بیشتر بخوانید:

رضاوند: دود حمایت نشدن تیم سایپا به چشم بازیکنان می‌رود/ علی دایی همه جوره حامی بازیکنانش است

حکم سرمربی تیم فوتبال سایپا صادر شد

واکنش بازیکن سایپا به پیشنهاد استقلال

انتهای پیام/

اظهارات بازیکن سایپا در خصوص ادامه همکاری اش با این تیم

نظر شما