شناسهٔ خبر: 33110722 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: الف | لینک خبر

6 مدل شال و روسری مد روز را بشناسید

صاحب‌خبر -

این روزها مد و فشن رنگ و بوی تازه ای به خود گرفته است. در ایران با وجود قوانین حاکم استایل های رنگی، متناسب با قوانین و در عین حال به روز دیده می شود.

دیگر لازم نیست برای حفظ حجاب حتما سورمه ای یا مشکی بپوشیم یا نتونیم از طرح های جدید استفاده کنیم. امروزه دیگر از مانتوهای جذب و بدن نما خبری نیست، اتفاقا مانتوها همه گشاد شدن و رنگ های شادی در طراحی آن ها به کار می رود که علاوه بر اینکه شئونات اسلامی را رعایت می کند جذاب هم هست.

اما همیشه ست کردن لباس ها مخصوصا برای خانم ها کار سختی بوده است. اینکه چه رنگ هایی رو با هم ست کنیم، چه لباسی مناسب چه مکانی است. شما براساس اقتضای مکانی که به آنجا می روید یا در آن قرار دارید می توانید از شال و روسری های متفاوتی استفاده نمایید.

امروزه حجاب نیز در دنیای مد و فشن جایگاه خاصی دارد و برندهای مطرحی همچون دیور و ورساچه مدل های زیادی در این زمینه دارند. اما ترند سال 2019 در ایران چه مدل شال و روسری هایی هست؟ برای خرید روسری باید به چه موارد توجه کنیم؟ مطلب زیر را دنبال کنید تا از آخرین ترندهای روز روسری در دنیا با خبر شوید.

شال و روسری پلیسه

بازار شال و روسری پلیسه این روزها بسیار داغ است. انواع طرح های شال و روسری پلیسه از جمله پلنگی، گلدار، ساده، پولکی و ... در بازار موجود است. این شال ها و روسری ها جنس های مختلفی دارند و در فصول گرم و سرد سال قابل استفاده هستند.

با توجه به گرم شدن هوا در واپسین روزهای بهاری شال های نخی کاربرد بیشتری دارند، به خاطر نخی بودن آن ها بسیار خنک است و طرح و رنگ تابستونی دارند.

این مدل شال و روسری هم برای استفاده روزمره و هم برای مجالس رسمی مناسب هستند، بسته به طرحی که دارد در جاهای مختلفی قابل استفاده می باشند.

وب سایت لوکس شال به عنوان اولین وب سایت تخصصی شال و روسری در ایران هم جدیدترین مدل های روسری پلیسه را عرضه می کند که می توانید برای خرید از این وب سایت به ادرس www.luxshal.com مراجعه نمایید.

شال و روسری لمه

با توجه به ترند بودن مروارید، پولک و لمه در این فصل شال و روسری هایی با تزیین این موارد بسیار جذاب و مد روز است. در مد 2019 همه چیز براق است، از لوازم آرایش و لباس گرفته تا شال و روسری.

شال و روسری های لمه معمولا ساده هستند تا جذابیت براق بودن آن بیشتر به چشم بیاید، اما ساده بودن آن دلیل بر این نمی شود که در هر مکانی استفاده گردد. اصولا وسایل براق و پر زرق و برق برای استفاده روزمره مناسب نیستند و در مهمانی ها و مراسم های رسمی استفاده می شوند.

برندهای زیادی با ترکیب اکسسوری های ترند سال، مدل های شیکی را به بازار عرضه می کنند. مثلا استفاده از پولک های بزرگ همراه با لمه، که در بازار ایرانی نیز به چشم می خورند و طرفداران خاص خود را دارند.

در طراحی های امسال شال لمه از رنگ های ترکیبی استفاده زیادی شده است و شال های یک رنگ جای خود را به شال های آبرنگی و رنگ های ترکیبی داده اند که با لمه موجود در شال، بسیار جلوه زیبایی دارند.

روسری ابریشم

براساس زمان، مکان و فرهنگ هر جایی لباس و استایل خاص خودش را دارد، هرچند ایجاد تضاد در برخی مواقع می تواند باعث  جذابیت  شود. اما برخی استایل ها همیشه و همه جا قابل استفاده هستند.

روسری ابریشم هر ساله جزو ترندهای برتر می باشد. طراحان برتر دنیا هر ساله دیزاین های جذابی برای این نوع شال و روسری ارائه می دهند.

روسری ابریشم بسیار نرم و لطیف است. معمولا روسری های ابریشم قیمت بالاتری نسبت به انواع دیگر آن دارند و برای مجالس و مهمانی های رسمی مناسب هستند. هر چند در ایران برای استفاده روزمره هم مورد استفاده قرار می گیرد.

این روسری ها به خاطر جنس لطیفی که دارد کمی لیز است، به همین خاطر زیاد برای استفاده روزمره مناسب نیست. این نوع روسری ها در چهار فصل سال قابل استفاده هستند و معمولا دیرتر چروک می شوند. برای شستشوی آن ها خیلی مراقب باشید، چون جنس لطیف و حساسی دارند و ممکن است بعد از شستشو مانند روز اول نشوند.

شال و روسری پلنگی

طرح پلنگی همیشه طرفداران خاص خود را داشته است. معمولا استایل شیکی به تیپ شما می بخشد. این بهار و تابستان هم پلنگی خیلی بورس است و انواع مختلفی مثل شال پلنگی، شال پلیسه پلنگی، روسری ابریشم پلنگی در بازار موجود است. انواع شال نخی آن می تواند برای دوره همی دوستانه یا مجالس نیز استفاده شود. شال و روسری پلنگی با مانتو یا لباس مشکی جلوه خاصی به استایل شما می بخشد.


شال و روسری خال خالی

شال و روسری خال خالی همیشه جزو جذاب ترین هاست، چون ست کردن آن با مانتو و لباس های یک رنگ جذابیت خاصی به استایل شما می بخشد. رنگ های متنوعی از آن در بازار موجود است اما همیشه ترکیب سفید و مشکی جزو پرطرفدارترین هاست. شاید چون همه خانمهای ایرانی چند دست مانتو مشکی در کمدشان دارند و با شال و روسری های طرح دار می توانند آن را ست کنند و به آن رنگ بدهند.

شال و روسری خالدار با ترکیب رنگ های قرمز و سرخابی هم بسیار جذاب است.

شال شاین

شال شاین در واقع جنس نخی دارد و در تار و پود آن نخ ابریشم به کار رفته است، به همین خاطر برق ابریشم را داراست و مانند شال نخی مات نیست. این شال ها به علت نخی بودن برای فصل گرم سال بسیار مناسب هستند. دارای طرح های متفاوت و رنگ های شاد و تابستونی می باشند. به خاطر بافت ابریشمی که دارند با استایل های رسمی نیز قابل استفاده هستند. دیر چروک می شوند و قابل اتو زدن هستند. معمولا شال های سبک و عریضی هستند و دوردوزی شده می باشند. این مدل شال کیفیت بالایی دارند و اصلا روی سر لیز نمی خورند.



خرید اینترنتی شال و روسری از وب سایت لوکس شال

امروزه بسیاری از امور مربوط به زندگی افراد از طریق اینترنت انجام می شود که خرید کردن نیز یکی از پرتکرار ترین رفتارهای اینترنتی مردم می باشد.

با گسترش تمایل مردم به خرید های اینترنتی، هر روزه وب سایت هایی ظهور می کنند که به صورت تخصصی یکی از نیاز های افراد را رفع می کنند. فروشگاه اینترنتی لوکس شال نیز با هدف ارائه جدیدترین و متنوع ترین شال و روسری ها پا به عرصه فروشگاه های اینترنتی گذاشته است و در مدت زمان اندکی که از به وجود آمدن این وب سایت گذشته است توانسته است اعتماد تعداد زیادی از خریداران را به خود جلب نماید.

این وب سایت دارای نماد اعتماد الکترونیکی است و خرید های مشتریان کاملا قانونی و قابل پیگیری می باشد. همچنین این وب سایت ضمانت می کند که کلیه محصولات کاملا سالم به دست مشتری می رساند و در صورت وجود خرابی در کار، محصولات را به صورت رایگان تعویض می کند.



برچسب‌ها:

نظر شما