شناسهٔ خبر: 33110094 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

دعوت 2 نفر از ورزشکاران استان مرکزی به اردوی تیم ملی کانوپولو

معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی از دعوت 2 نفر از ورزشکاران رشته قایقرانی این استان به اردوی تیم ملی کاناپلوی بانوان خبر داد.

صاحب‌خبر -

مهین علی‌بخشی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: به منظور حضور در مسابقات قهرمانی آسیایی 2019 ایران از برترین‌های قایقرانی کشور دعوت به عمل آمده است که در بین دعوت شدگان نام دو نفر از بانوان استان مرکزی نیز به چشم می‌خورد.

وی تصریح کرد: اردوی انتخابی تیم ملی کانوپولو زیر 21 سال بانوان از 3 تا 15 خردادماه در استان مازندران برگزار می‌شود که ملیکا برون و نرگس فراهانی از استان مرکزی در این اردو حضور دارند.

معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی همچنین از دعوت دختر کماندار استان به مسابقات جهانی دانشجویان ایتالیا خبر داد و گفت: بهاره رضایی به عنوان ورزشکار ارزنده استان به این مسابقات دعوت شده است.

علی بخشی در ادامه با اشاره به المپیاد استعدادهای برتر بیان داشت: امسال دومین مرحله استعداد برتر کشور در 78 رشته در بخش بانوان و آقایان برگزار می‌شود که برنامه‌ریزی‌ها به منظور حضور هرچه بهتر استان مرکزی در این المپیاد صورت گرفته و در حال انجام است.

وی ادامه داد: سال گذشته در جذب و کشف استعدادهای برتر در رشته‌های مختلف اقدامات خوبی صورت گرفت و تجربه خوبی کسب شد که امیدواریم سال جاری با بهره‌گیری از تجارب سال گذشته بتوانیم نتایج درخشان و قابل قبولی را نیز کسب کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما