شناسهٔ خبر: 33109775 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

سایت گل: اگر سانه قراردادش را تمدید نکند، منچسترسیتی او را می‌فروشد و برای خرید ژوائو فلیکس اقدام می‌کند

اگر سانه پیشنهاد تمدید را نپذیرد، سیتی او را همین امسال خواهد فروخت.

صاحب‌خبر -

طرفداری - منچسترسیتی به زودی برای آخرین بار با لروی سانه بر سر میز مذاکره برای تمدید قرارداد می‌نشیند.

به گزارش سایت گل، سیتی یک بار دیگر تلاشش را خواهد کرد. قرارداد سانه تا سال 2021 اعتبار دارد و قهرمان لیگ برتر قریب به یک سال است در تلاش برای متقاعد کردن وینگر ملی پوش آلمانی به ماندن است اما تاکنون توفیقی در این زمینه نداشته است. به توافق نرسیدن طرفین همانا و ورود بایرن مونیخ به ماجرا همانا. روز گذشته بود که رئيس بایرن مونیخ علاقه به سانه و حتی اقدام جدی این باشگاه برای خرید او را تایید کرد. گرچه هونس تاکید کرده مونیخی‌ها بیشتر از 80 میلیون یورو برای بازیکنی هزینه نمی‌کنند.

اولویت سیتی طبعا ماندن سانه است و طی روزهای پیش رو با پدر او که در انگلیس زندگی می‌کند، ملاقات مجددی خواهد داشت. سیتی در مذاکره با مادر سانه که ظاهرا خیلی دوست دارد پسرش راهی بایرن مونیخ شود، توفیقی نداشت. سیتی سانه را همین امسال می‌فروشد اما تنها در صورتی که او رسما اعلام کند تمایلی به ماندن ندارد. سیتی قیمت این وینگر 23 ساله را 100 میلیون یورو یا بیشتر می‌داند.

در صورتی که خروج سانه قطعی شود، سیتی برای خرید ژوائو فلیکس، پدیده 19 ساله پرتغالی بنفیکا اقدام خواهد کرد. سیتی پیشتر مذاکرات و تماس‌هایی با این بازیکن داشته اما تنها در صورتی رسما وارد کار می‌شود که سانه به فروش برسد. اگرچه پپ بارها از نگرش سانه در تمرینات و بازی‌ها کلافه شده اما به مدیران باشگاه اعلام کرده خواهان حفظ این بازیکن برای فصل آینده است.

نظر شما