شناسهٔ خبر: 33106886 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

گسترش همکاری‌های علمی دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای و سنگال

71567

در راستای توسعه تبادلات علمی بین‌المللی دانشگاه فنی و حرفه‌ای، هیاتی از کشور سنگال به منظور توسعه این فعالیت‌ها وارد دانشگاه شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، دکتر ممد و پاکی تیام رئیس مؤسسه فنی و حرفه‌ای پرومکابیل (promecabile) کشور سنگال در رأس هیأتی با حضور در سازمان مرکزی دانشگاه فنی و حرفه‌ای با دکتر فرج‌الله طالبی اتوئی مدیرکل دفتر همکاری‌های علمی و بین المللی دانشگاه فنی و حرفه‌ای دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار ضمن معرفی کامل ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بالقوه دانشگاه فنی و حرفه‌ای به طرفین سنگالی زمینه‌های همکاری دانشگاه با کشور سنگال مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. همچنین با توجه به نیازهای مطروحه از طرف هیأت سنگالی مقرر شد برنامه‌ریزی عملیاتی جهت برگزاری دوره‌های آموزشی مشترک در کشور سنگال در رشته‌های مکانیک، برق خودرو، ماشین آلات کشاورزی، طراحی و ساخت جواهرات و کار بر روی چرم و همچنین اعزام دانشجویان سنگالی در دانشگاه فنی و حرفه‌ای به توافق رسیدند.

در پایان این دیدار مقرر شد، پیش‌نویس تفاهم‌نامه‌ای جهت همکاری‌های فی ما بین توسط دفتر روابط بین‌الملل دانشگاه فنی و حرفه‌ای تهیه شود.

به گزارش اداره روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه‌ای، با توجه به برنامه‌ریزی قبلی هیأت سنگالی از کارگاه‌ها، آزمایشگاه‌ها و نوآوری‌های دانشکده‌های فنی و حرفه‌ای دختران ولیعصر (عج) و پسران انقلاب اسلامی تهران بازدید کردند.

انتهای پیام

نظر شما