شناسهٔ خبر: 33105698 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

نیروهای مسلح آماده مقابله با زیاده‌خواهی‌های دشمنان هستند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان میامی گفت: مقاومت رمز عبور از تنگناهاست و نیروهای مسلح آماده مقابله با زیاده‌خواهی‌های دشمنان هستند.

صاحب‌خبر -

غلام‌رضا فلاحتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در میامی با بیان اینکه فتح خرمشهر نقطه عطفی در دوران دفاع مقدس بود، اظهار کرد: آنچه باعث شد تا خرمشهر در آن شرایط سخت آزاد شود، جز وحدت، همدلی و ولایتمداری رزمندگان نبود.

وی با بیان اینکه رزمندگان ما اطاعت محض از ولی امر خود داشتند، افزود: وقتی امام راحل فرمودند باید حصر آبادان شکسته شود، رزمندگان با تمام وجود این دستور را اطاعت کردند.

فلاحتی افزود: ما به رهبری چون امام راحل و چنین مقتدایی که امروز سکاندار نظام جمهوری اسلامی است، افتخار می‌کنیم و نیروهای مسلح نظام جمهوری اسلامی ایران بر خود می‌بالند فرماندهی والا و حکیم دارند که در شرایط سخت کشور، کشتی انقلاب را مقابل طوفان‌ها و بحران‌ها نجات داده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان میامی، رمز موفقیت و پیروزی عملیات بیت‌المقدس را مقاومت و ایثار رزمندگان هشت سال دفاع مقدس دانست و بیان کرد: امیدواریم با همین مقاومت، قدس هم آزاد شود و خرمشهرهای زیادی را در پیش خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه مقاومت رمز عبور از تنگناها و گذر از بحران‌هایی است که دشمنان برای ما ایجاد کردند، تصریح کرد: تنها رمز پیروزی در جنگ اقتصادی، واژه زیبای مقاومت است؛ ما چون رزمندگان دفاع مقدس در راه انقلاب محکم و استوار پشت ولایت‌فقیه ایستاده‌ایم و تا آخرین قطره جان از انقلاب دفاع خواهیم کرد.

فلاحتی افزود: امروز تمام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی آماده جواب دندان‌شکن دادن به زیاده‌خواهی‌های دشمنان هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان میامی دیدار با خانواده‌های شهدای آزادسازی فتح خرمشهر، رژه خودرویی، نمایشگاه عکس، محفل انس با قرآن، یادواره شهدای کلاته‌های شرقی و بیش از 18 عنوان ویژه‌برنامه را ازجمله برنامه‌های در حال اجرای سالروز آزادسازی خرمشهر یادکرد.

انتهای پیام/2249/م/

نظر شما