شناسهٔ خبر: 33105697 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اعلام ویژه برنامه‌های شب‌های قدر در اقلید

ویژه برنامه‌های شب‌های قدر در امامزاده عبدالرحمن (ع) اقلید اعلام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، ویژه برنامه‌های شب قدر در امامزاده عبد الرحمن (ع) شهرستان اقلید  از ساعت ۳۰ و ۲۲ دقیقه شب با قرائت زیارت عاشورا با حضور علیرضا خیر اندیش، خواندن دعای افتتاح توسط محمد باقر کنعانی و سخنرانی حجت الاسلام فتاحی، مداحی اکبر میرقدر، قرائت دعای جوشن کبیر با حضور مهدی تدین، مجتبی اسلمی، سعید قاطعی و علیرضا کرمی برگزار می‌شود و سعید افشار نیز در مراسم گرفتن قرآن بر سر حضور دارد.

همچنین در دومین شب از شب‌های قدر در آستان مقدس امامزاده عبدالرحمن (ع) اقلید قرائت زیارت عاشور توسط سجاد خدامی، خواندن مناجات حضرت علی (ع) در مسجد کوفه ت با حضور وحید صابری، سخنرانی حجت الاسلام ایمنی و مداحی محمد رفیعی از مداحان اهل بیت (ع) همراه با خواندن دعای جوشن کبیر توسط مجتبی اسلمی، مجید ثابت، هادی خدامی و علیرضا کرمی برگزار می شود که محسن جمشیدی نیز در مراسم گرفتن قرآن به سر حضور دارد.

در آخرین شب ویژه برنامه‌های لیالی قدر نیز این آستان مقدس از ساعت ۳۰ و ۲۲ دقیقه میزبان برنامه‌هایی ازجمله تلاوت سوره‌های روم، دخان و عنکبوت، قرائت دعای مجیر و دیگر مراسم معمول این شب‌ها است.

گفتنی است، آستان مقدس امامزاده عبدالرحمن (ع) و اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اقلید از عموم مردم و روزه داران برای شرکت در ویژه برنامه‌های شب‌های قدر دعوت کرده است.

انتهای پیام/ت

برگزاری ویژه برنامه شب قدر در امامزاده عبدالرحمن (ع) اقلید

نظر شما