شناسهٔ خبر: 33104904 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

اطلاع رسانی تبلیغاتی

در لوله کشی ساختمان از چه نوع لوله و تاسیساتی استفاده می‌شود؟

صاحب‌خبر -

در لوله کشی ساختمان از چه نوع لوله و تاسیساتی استفاده می‌شود؟

در زمان ساختمان سازی و یا بازسازی ساختمان و تعویض لوله و تاسیسات آن، یکی از مواردی که از اهمیت ویژه ای برخوردار است انتخاب نوع و مارک لوله برای لوله کشی گاز، آب و فاضلاب ساختمان می باشد.

علاوه بر نوع و مارک لوله و تاسیسات، نحوه اجرای لوله کشی نیز در ساختمان سازی اهمیت زیادی دارد. به طور مثال در صورتی که لوله کشی آب به درستی اجرا نشود باعث کاهش فشار آب و لوله کشی اشتباه گاز نیز ممکن است منجر به نشت گاز شود.

در گذشته برای لوله کشی ساختمان از لوله های فلزی استفاده میشد، اما امروزه با پیشرفت علم، در ساختمان سازی از لوله های پلی اتلین برای لوله کشی آب و از لوله پلیکا برای لوله کشی فاضلاب استفاده می شود.

گروه بازرگانی امیدوار با چندین سال سابقه درخشان، نمایندگی برندهای با کیفیت و معتبر ایرانی و خارجی را از جمله نمایندگی سوپرپایپ ، نمایندگی آذین، نمایندگی نیوپایپ، نمایندگی پلیکا گلپایگان، نمایندگی پارس پلاست و نمایندگی پلیران را دارا و آماده ارائه مشاوره رایگان در زمینه لوله و تاسیسات، ارسال لیست قیمت های برندهای مختلف و... می باشد.

در ساخت و ساز مسکن از انواع لوله و تاسیسات جهت لوله کشی شوفاژ، پکیج، گاز، فاضلاب و لوله کشی آب سرد و گرم استفاده می شود که هرکدام به دلیل کارکرد متفاوتی که دارند از جنس متفاوتی ساخته شده اند. به طور مثال در لوله کشی موتورخانه و شوفاژ به دلیل حرارت بالا از لوله های پنج لایه با مقاوت بالا استفاده می شود که میتوانید این لوله ها را از نمایندگی نیوپایپ ، سوپرپایپ و... تهیه نمایید.

در لوله کشی فاضلاب نیز از لوله پلیکا استفاده می شود، در واقع لوله پلیکا همان لوله UPVC است که به دلیل اینکه اولین تولید کننده این لوله ها در ایران لوله پلیکا نام داشت، عامه مردم نیز به اشتباه لوله های خاکستری رنگ پی وی سی بقیه برندها را نیز با همان نام پلیکا میشناسند! در صورتی که جهت لوله کشی فاضلاب به لوله پلیکا نیاز دارید پلیکا گلپایگان مارک خوبی است که میتوانید لیست قیمت های آن را در نمایندگی پلیکا گلپایگان مشاهده فرمایید.

جهت لوله کشی آب سرد و گرم نیز از لوله پلی اتیلن استفاده میشود که این نوع لوله بر خلاف لوله های فلزی که در قدیم برای لوله کشی آب استفاده میشد مشکلات نشتی، پوسیدگی و گرفتگی لوله آب را ندارند و در نتیجه باعث کاهش فشار آب نمی شوند. در صورتی که در انتخاب مارک لوله دچار تردید هستید پیشنهاد میکنیم که لوله های خود را از برند آذین لوله تهیه نمایید. جهت مشاهده لیست قیمت ها نیز صفحه نمایندگی آذین را مشاهده کنید.

لازم به ذکر است به دلیل اینکه گروه بازرگانی امیدوار به صورت مستقیم با برندهای معتبر لوله و تاسیسات در حال همکاری می باشد کیفیت محصولات تضمین شده است و قیمت لوله و تاسیساتی که توسط ایشان ارائه می شود تا 22% شامل تخفیف می باشد.

نظر شما