شناسهٔ خبر: 33099569 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

جشنواره تولیدات فضای مجازی «ضحی» در بوشهر برگزار می‌شود

R41363/P/S6,53/CT11

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر از برگزاری جشنواره تولیدات فضای مجازی با عنوان «ضحی» در قالب فعالیت‌های فرهنگی و تولید محتوا در بوشهر خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی صبح امروز در نشست با مسئولان فرهنگی بوشهر با گرامیداشت  لیالی قدر این ایام را فرصت مناسبی برای رسیدن به کمال دانست و اظهار داشت: شب قدر، شب نزول قرآن و مقدر شدن سرنوشت یک سال انسان‌ها و فرصتی مناسب برای خودسازی و تزکیه نفس است.

وی از برگزاری جشنواره تولیدات فضای مجازی با عنوان «ضحی» در قالب فعالیت‌های فرهنگی و تولید محتوا در بوشهر خبر داد و افزود: این جشنواره با تلاش اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر و با همکاری سازمان بسیج رسانه استان ویژه‌ی مراکز و مؤسسات فرهنگی قرآنی، تشکل‌های دینی و اقشار تاثیرگذار اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر به تشریح محورهای جشنواره تولیدات فضای مجازی پرداخت و تاکید کرد: سیره و سبک زندگی اسلامی، امر به معروف و نهی از منکر، نماز، نیایش، قرآن و عترت، حسینیه و منبرهای مجازی، مناسبت‌های دینی و انقلابی، دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی و بیانیه گام دوم انقلاب محورها و موضوعات مهم این جشنواره را تشکیل می‌دهند.

حجت‌الاسلام سروستانی ، قالب آثار و بخش‌های مختلف این جشنواره را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: جشنواره تولیدات فضای مجازی استان بوشهر در دو بخش فعالیت‌های فرهنگی شامل صفحات اینستاگرام، وبلاگ، کانال در شبکه‌های پیام رسان و وب سایت و در بخش تولید محتوا مشتمل بر، نرم‌افزارهای چند رسانه‌ای تلفن همراه، موشن گرافیک، اینفوگرافیک، عکس‌نوشته، نماهنگ، فیلم‌های کوتاه، کلیپ و پادکست برگزار می‌شود.

وی با اشاره به مهلت ارائه آثار و نحوه ثبت نام در جشنواره خاطر نشان کرد: مهلت ارسال آثار تا 20 خرداد تعیین شده است و علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره می‌توانند از طریق پست الکترونیکی به آدرس zohajbu@gmail.com و آدرس اینستاگرام zohajbu@ اقدام به ارسال آثار خود کنند.

انتهای پیام/ش

نظر شما