شناسهٔ خبر: 33097921 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

چندرشته‌ای‌های آنلاین/20؛

ارائه دوره 4 ساله مطالعات چندرشته‌ای در دانشگاه تنسی در مارتین

دانشگاه تنسی در مارتین یکی دیگر از مؤسسات آموزش عالی آمریکاست که دوره مطالعات چندرشته‌ای برای دانشجویان فراهم می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه‌ دانشگاه‌های جهان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، دانشکده آموزش، سلامت و علوم رفتاری دانشگاه تنسی در مارتین یک دوره آموزش آنلاین چهارساله در مقطع کارشناسی مطالعات چندرشته‌ای ارائه می‌دهد که هزینه شرکت در آن 9 هزار و 236 دلار است.

امکان شخصی‌سازی برنامه درسی برای دانشجویان فراهم شده است. رهبری در کار، آموزش و ترویج بهداشت، مبانی مطالعات مذهبی، ارتباطات عمومی و ادبیات آمریکا از دروسی هستند که در این دوره آنلاین ارائه می‌شوند.

علاوه‌بر شخصی‌سازی برنامه درسی، دانشجویان می‌توانند رشته تحصیلی متمرکزشان را نیز سفارشی‌سازی کنند. 38 تا 40 ساعت از این دوره آموزش آنلاین مخصوص کلاس‌های عمومی است که شامل علوم انسانی، ریاضی، علم زیستی، فیزیک، ارتباطات، علوم رفتاری و علوم اجتماعی می‌شود.

دانشگاه تنسی در مارتین یک مؤسسه آموزش عالی دولتی است که در سال 1927 تأسیس شده است. این دانشگاه پنج پردیس دانشگاهی و بیش از 6 هزار دانشجو در مقطع کارشناسی و تحصیلات تکمیلی دارد. 

کالج کشاورزی و علوم کاربردی، کسب‌وکار و روابط بین‌الملل، آموزش، سلامت و علوم رفتاری، مهندسی و علوم طبیعی و علوم انسانی و هنرهای زیبا از جمله دانشکده‌های دانشگاه تنسی در مارتین هستند.

انتهای پیام/4107/4021/ن

نظر شما