شناسهٔ خبر: 33097529 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فرهیختگان آنلاین | لینک خبر

یادداشت/ هومن جعفری روزنامه‌نگار

در استقلال چه کسی تصمیم نهایی را می گیرد؟

لابی های رسانه ای هم مدام خبرهایی درمورد ارتباط خوب مجیدی با وزارت ورزش یا ارتباط خوب فتحی و قلعه نویی منتشر می کنند. هوادار استقلال این روزها گیج و سردرگم است؛ حرف چه کسی را باید باور کند؟ در استقلال چه کسی تصمیم نهایی را می گیرد؟

صاحب‌خبر -

به گزارش «فرهیختگان آنلاین»، این روزها بیشتر به حال و هوای هواداران استقلال در فضای مجازی توجه میکنم. در توئیتر، تعدادی از این دوستان جزء فالوورهای من هستند و مطالب شان را مستقیم در تایم لاین میبینم. تعدادی هم که مطالب دوستان و همفکران خود را لایک می کنند یا بازنشر می دهند، آنها نیز برای من می آید.

در هفته های اخیر و سر قضیه انتخاب مربی، بی خبری مشغول کشتن آنهاست. فقط منتظر یک خبرند؛ اینکه چه کسی سرمربی می شود. با اینکه قبلا کار در این فضا را تجربه کرده ام و می دانم هواداری میتواند چه بلایی سر اعصاب آدم بیاورد، اما چیزهایی که این روزها می بینم باورنکردنی است، نوعی جنون بیخبری به آنها حمله کرده که انگار از درون درحال آب کردنشان است.

دوسه نفرشان روزانه با من چت دارند و سوال شان نیز تکراری و روزمره است؛ «سرمربی انتخاب شد؟ رحمتی می رود؟ با کسی صحبتی نکردند؟ خبرجدیدی نیست؟ »

طبیعتا پاسخ من هم این است که «نمی دانم، معلوم نیست، چیزی اعلام نشده و باشگاه خودش اعلام می کند. شما منتظر باشید. » طبیعتا هم پاسخ های من چیزی به آنها اضافه نمی کند. عین آب شور که فقط عطش را بیشتر می کند، پاسخ های من هم باعث تشنه ترشدن شان می شود. تاکید می کنند من خبرها را دارم و می دانم و چرا اعلام نمی کنم و اگر به آنها بگویم، قول می دهند به کسی منتقل نکنند!

دوباره قسم میخورم که دلیلی ندارد دروغ بگویم و اگر خبری بود که اجازه اعلامش را نداشتم، صاف می گفتم می دانم و نمی گویم. باشگاه هنوز نتوانسته مربی اش را انتخاب کند.

دو سه روز پیش دیدم در فضای مجازی به بدترین شکل ممکن به فتحی و خطیر فحاشی می کنند. دلیلش را پرسیدم. گفتند یکی به آنها گفته که مجیدی سرمربی شده و آنها نمی خواهند فرهاد مثل منصوریان بسوزد، علاوه بر آن از اینکه به آنها دروغ گفته شده، ناراضی هستند. معلوم نبود کدام شیرپاک خورده ای خبر دروغ را به آنها انداخته بود تا خودش را آدم مهمی جلوه بدهد. حالا دوباره امروز فتحی تاکید کرده سرمربی خارجی است. در روزهای اخیر بارها و بارها اعلام شده که استقلال میخواهد سرمربی خارجی بیاورد، با این همه تنا  کسی که این جمله را بیان می کند، فتحی است یا خطیر. از بقیه ارکان باشگاه هیچ صدایی در نمی آید. کمیته فنی و هیا تمدیره ظاهرا ذوب در سرمربی ایرانی هستند.

لابی های رسانه ای هم مدام خبرهایی درمورد ارتباط خوب مجیدی با وزارت ورزش یا ارتباط خوب فتحی و قلعه نویی منتشر می کنند. هوادار استقلال این روزها گیج و سردرگم است؛ حرف چه کسی را باید باور کند؟

در استقلال چه کسی تصمیم نهایی را می گیرد؟

 

نظر شما