شناسهٔ خبر: 33097494 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مانور خداباوری ملت ایران در شب قدر/دشمنان انقلاب آدرس غلط به جوانان می دهند

آیت الله خاتمی از مراسم احیای شب نوزدهم امسال به عنوان مانور خداباوری ملت ایران یاد کرد و افزود:مردم شریف ایران اسلامی در شرایطی که در فشار اقتصادی قرار دارند، دست به مانور باشکوه خداباروی در شب قدر زده اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، آیت الله «سید احمدخاتمی» در مراسم شب احیای نوزدهم ماه مبارک رمضان در مصلی نمازجمعه مرکز مازندران به توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت:  دشمن تلاش دارد جوانان ما را از مساجد دور کند و با زبان‌های مختلف به جوانان آدرس‌های غلط می دهد.

 

امام جمعه موقت تهران از مراسم احیای شب نوزدهم امسال به عنوان مانور خداباوری ملت ایران یاد کرد و افزود:مردم شریف ایران اسلامی در شرایطی که در فشار اقتصادی قرار دارند، دست به مانور باشکوه خداباروی در شب قدر زده اند.

 

وی با اظهار اینکه مازندران، از پیشگامان شکل گیری حکومت شیعه است، گفت: در هیچ جای دنیا هیج کشوری جز ایران و هیچ شبکه ای جزء شبکه های ایران این اجتماع خداباوری عزاداران نخستین امام شیعیان حضرت علی(علیه السلام) را شاهد نیستیم؛ امروز ایران عزاخانه علی (علیه السلام) و ائمه اطهار(علیهم السلام) است.

 

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه خداوند سبب ساز و سبب سوز است، تصریح کرد: خدای سبب ساز، حضرت موسی را در کاخ فرعون پروراند تا فرعون برانداز شود و آتش که برای ابراهیم بت شکن فراهم ساخته بودند را به گلستان بدل کرد.

 

آیت الله خاتمی با بیان اینکه دشمن در طول ۴۰ سال عمربابرکت انقلاب اسلامی تهدیدهای کم سابقه و بی سابقه را برای ملت ایران ترسیم کرده است، اظهار کرد: این ملت با تکیه برچهار اصل ایمان به خدا، تقوا، دین داری و دین مداری در تمامی عرصه های سخت در برابر تهدیدهای دشمنان قد علم کردند.

 

وی به فرموده امام راحل در خصوص اهمیت پشتیبانی از ولایت فقیه اشاره کرد و افزود: پشتیبانی از ولی فقیه توطئه های دشمنان را خنثی می کند.

 

نظر شما