شناسهٔ خبر: 33097260 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

کنگره 5400 شهید کردستان عظمت جنگ و شهادت در این استان را معرفی می‌کند

امام جمعه سنندج گفت: کنگره 5400 شهید استان کردستان باعث می‌شود که حقیقت و عظمت جنگ و شهادت در کردستان بهتر به مردم کل کشور شناسانده شود.

صاحب‌خبر -

ماموستا عبدالرحمن خدایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: امروز امنیت، آسایش کشور را از برکت خون شهدایی داریم که هستی خود را تقدیم این انقلاب و این نظام کردند.

وی افزود: هرچند استان کردستان شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرده است اما متاسفانه این شهدا مظلوم واقع شدند و همانگونه که مظلومانه به شهادت رسیدند مظلومانه هم به مردم شناخته شده‌اند.

امام جمعه سنندج ادامه داد: آن همه رشادت، دلیرمردی و شجاعتی که شهدای استان در زمان جنگ در دفاع از خاک وطن داشتند به مردم معرفی نشده است اما خوشبختانه طی یکی دو سال اخیر سلسله برنامه‌هایی که در راستای برگزاری کنگره 5400 شهید استان کردستان انجام شده است تا حدودی توانسته است که این کمبود را جبران کند.

وی گفت: برگزاری کنگره 5400 شهید استان کردستان هم تسکینی بر دل خانواده این شهدا است و هم باعث می‌شود که آحاد مردم بدانند که این نظام با اهدا چه خون‌هایی پابرجاست و به این مرحله رسیده است.

ماموستا خدایی تصریح کرد: کنگره 5400 شهید استان کردستان باعث می‌شود که حقیقت و عظمت جنگ و شهادت در کردستان بهتر به مردم کل کشور شناسانده شود.

اجلاسیه نهایی کنگره ملی ۵۴۰۰ شهید استان قرار است بعد از ماه مبارک رمضان در سنندج برگزار شود.

انتهای پیام/2330/83

نظر شما