شناسهٔ خبر: 33096931 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

تارتار :‌نمی‌خواهم حرمت‌ها شکسته شود

منبع: میزان

مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: قراردادم تمام شده و می‌خواهم از پارس جنوبی بروم تا حرمت‌ها شکسته نشود.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، مهدی تارتار در خصوص ماندن یا رفتنش از پارس جنوبی جم، اظهار داشت: ۳ سال در این تیم بودم و ارتباط عاطفی بین من، هواداران و بازیکنان ایجاد شده است. تا حدودی سال قبل هم من به خاطر هواداران ماندم، ولی الان چاره‌ای جز رفتن نیست.

بیشتر بخوانید

تارتار از پارس جنوبی رفت

وی افزود: دو سال پیش تعداد زیادی بازیکنان از دست دادیم، ولی در نهایت پنجم شدیم. ابتدای فصل امسال هم بازیکنان زیادی از ما جدا شدند و در نهایت دوازدهم شدیم. با این شرایط اگر سال آینده بمانم و همین تعداد بازیکن از ما جدا شوند، در نهایت شاید خطر سقوط به لیگ یک را احساس کنیم. نمی‌خواهم حرمت‌ها شکسته شود، برای اعتمادی که مدیران در این سال‌ها به من کردند، سپاسگزارم، ولی قراردادم تمام شده و می‌خواهم بروم.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی در خصوص اینکه آیا با او برای هدایت تیم فوتبال امید صحبت شده یا خیر، خاطرنشان کرد: هنوز به صورت رسمی با من صحبتی نشده، اما باعث افتخارم است و اگر مذاکره‌ای شود، پیشنهاد فدراسیون فوتبال را قبول تا به تیم کشورم کمک کنم. البته باید پیش از هر چیز، شرایط کاملاً بررسی شود. اگر قرار باشد من سرمربی تیم امید را برعهده بگیرم، ابتدا باید شرایط و امکانات برای رسیدن به موفقیت فراهم شود.

نظر شما