شناسهٔ خبر: 3309636 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

آیت الله نوری همدانی:

تاثیرات نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان غرب در آینده نمایان می‌شود

قم - یکی از مراجع تقلید شیعیان جهان گفت: نامه رهبر معظم انقلاب تاثیرات خوبی دارد و ما نتایج آن را در آینده می‌توانیم ببینیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله حسین نوری همدانی قبل از ظهر چهارشنبه در درس خارج فقه که در مسجد اعظم قم برگزار شد طی سخنانی با اشاره به نامه مقام معظم رهبری به جوانان غرب و آمریکای شمالی عنوان کرد: این نامه تأثیرات خوبی را در پی خواهد داشت و نتایج خوب آن در آینده قابل مشاهده است.

وی ضمن تقدیر از این اقدام رهبر معظم انقلاب گفت: ملت ما باید برای داشتن چنین رهبر هوشمندی که دارای نگاهی جهانی است قدردان باشند.

استاد سطوح عالی حوزه در مورد نامه امام خمینی(ره) به گورباچف گفت: امام راحل در آن نامه سران شوروی را دعوت به اسلام کردند و از آنان خواستند که از سرمایه داری غرب دوری کرده تا از چاله به چاه نیفتند.

وی در ادامه با بیان اینکه مردم یا جاهل هستند یا عالم بیان کرد: افرادی که جاهلند باید به دنبال علم بروند و خداوند نیز از عالمان عهد گرفته است که در تعلیم و علم آموزی دیگران اقدام کنند و مردم را مورد ارشاد قرار دهند.

آیت الله نوری همدانی بیان کرد:‌ اگر عالمان تبلیغ دین نکنند موجب لعن خداوند می‌شوند، عالمان باید در تبلیغ امور دینی کوشا باشند تا بتوان به اهداف دین اسلام که برای آن ترسیم شده است دست پیدا کرد.

نظر شما