شناسهٔ خبر: 33095101 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

اماکن ورزشی آق قلا همچنان در اختیار امدادگران سیل است

امان گلدی گرکز روز جمعه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در حال حاضر سالن کوثر به عنوان انبار اقلام پشتیبانی در اختیار سپاه آذربایجان شرقی و سالن حجاب

صاحب‌خبر -
امان گلدی گرکز روز جمعه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در حال حاضر سالن کوثر به عنوان انبار اقلام پشتیبانی در اختیار سپاه آذربایجان شرقی و سالن حجاب برای ثبت نام بهسازی و نوسازی منازل آسیب دیده در اختیار بنیاد مسکن قرار دارد.
وی بیان کرد: با توجه به شرایط حاکم بر شهر و آسیب های فراوان ناشی از سیل، جوانان و نوجوانان آق قلا به شادابی و نشاط نیاز دارند که امیدواریم مکان های دیگری در اختیار این دستگاه های امدادرسان قرار بگیرد و از این مکان ها برای برگزاری بازی ها و مسابقات ورزشی استفاده شود.
گرکز همچنین به برگزاری مسابقات جام رمضان آق قلا اشاره کرد و گفت: در سالن امام خمینی این شهر مسابقات فوتسال با حضور بیش از بیست تیم در حال برگزاری است که بر خلاف سال های قبل استقبال زیادی از سوی تماشاگران صورت نگرفته است که خسارت های فراوان سیل سهم زیادی در این کاهش استقبال داشت.
وی افزود: قرار بود امسال به سبب سیل مسابقات جام رمضان برگزار نشود اما با اصرار پیشکسوتان و ورزش دوستان این رقابت ها برگزار شد.
آق قلا در 15 کیلومتری شمال گرگان قرار دارد که از آخرین روز های سال گذشته گرفتار مشکلاتی ناشی از سیلاب شد.
7333/3091
انتهای پیام

نظر شما